bergetun Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Paa andre telefoner har jeg hatt muligheten til aa sjekke hvor mange kiloByte eller kiloBit jeg har lastet ned med GPRS. Er det mulig paa T610 , eventuelt hvordan ? Finner ikke manualen igjen og jeg har leitet meg ihjel paa telefonen.. Sykt visst ikke det er mulighet. En annen ting (orker ikke lage en ny post) Er det mulig aa faa kjoept utstyr til aa flashe t610's firmware og language pack selv ? Pris ? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Calls (faktisk) - Time and Cost - Data counters Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Oversatt til norsk: Anrop - Tid og kostnad - Datatellere (Siden det er ganske mange her som ikke klarer å skrive riktig norsk, tenkte jeg at de sikkert ikke kan engelsk. Derfor fant jeg ut at jeg måtte oversette for disse sarte sjeler.) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Calls (faktisk) - Time and Cost - Data counters Takker for den, har engelsk mobil saa det er ikke saa det var egentlig bra at du skrev det som engelsk Ooops.. har lastet ned nesten 8 mbyte og lastet opp 2 mb (!!!!) Her i australia betaler vi 22 cent hver ganger vi kobler oss paa pluss 2.2 cent pr kilobyte vi laster ned. Tror faktisk vi betaler for det vi laster opp ogsaa, iallefall gjoer vi det paa ADSL .. Sinnsykt .. Hvordan er prisene i Norge egentlig ? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Calls (faktisk) - Time and Cost - Data counters Takker for den, har engelsk mobil saa det er ikke saa det var egentlig bra at du skrev det som engelsk Ooops.. har lastet ned nesten 8 mbyte og lastet opp 2 mb (!!!!) Her i australia betaler vi 22 cent hver ganger vi kobler oss paa pluss 2.2 cent pr kilobyte vi laster ned. Tror faktisk vi betaler for det vi laster opp ogsaa, iallefall gjoer vi det paa ADSL .. Sinnsykt .. Hvordan er prisene i Norge egentlig ? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg bruker Chess og de har følgende priser: Chess setter ned sine priser på GPRS til 0,06 pr kilobyte inntil 1 MB (Kr 60 for første MB), og 0,016 pr kilobyte over 1 MB (Kr 16 pr MB) for Business og King . For andre abonnement gjelder 0,10 pr kilobyte inntil 1 MB, og 0,02 pr kilobyte over 1 MB. Lenke til kommentar
asbkar Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Teller disse tellerene MMS-bruken også? I såfall blir det feil, koster ikke noe å motta MMS f.eks. SlowScan Lenke til kommentar
Emtec Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg gikk inn på slik som det ble forklart ovenfor. Fikk da oppgitt dette Motatt 65592 byte Sendt: 372196 byte. Kan noen forklare meg disse tallene. Bør jeg forvente en sinnsyk høy regning med tanke på disse tallene. Jeg har netcom abonoment. På forhånd takk for svar......... Hva er prisen for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå