fentarden Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Halloen Jeg kjedet meg en dag og fant ut at jeg skulle bygge min egen pc. Jeg fikk alt i sammen og var spent på om dette fungerte. Det gjorde det, tilsynelatende. Får ingen respons fra mus eller tastatur ( tenker på lys ) når jeg plugger de inn i usb portene, og når jeg plugger i skjermen kommer det ingen bilde. Det eneste jeg kommer på om hva som har skjedd, er at jeg har klart å lage statisk elektrisitet på komponentene under sammensetting. Kan hende jeg har gjort noen andre feil som jeg ikke vet om, for jeg har bare plugget i ting der det passet, ikke så bokstavelig, brukte 2 dager på dette. Håper noen kan hjelpe meg, for bf3 beta er ute og jeg vil spille Lenke til kommentar
avo Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ingen bilde, og ikke noe liv i USB høres mer ut som om maskinen ikke starter i det hele tatt. Noen pipelyder når du prøver å boote? Prøv å ta ut alt du ikke trenger, så du kun har HK, en RAM brikke, og skjermkort - sjekk om den starter da. Virker det - legg til en komponent om gangen til du finner synderen. Virker det ikke - sjekk at du har strøm på skjermkortet (om det krever ekstra power) og at RAM står i rett slott, er av rett type, og står skikkelig i. Statisk elektrisitet kan selvfølgelig drepe komponenter. Fleecejakke og ullgenser sammen med en CPU i hånda er ingen god kombinasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå