Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Oppgradering av stasjonær - bedre ytelse i spel

Anbefalte innlegg

Hei.

Går med planar om å gjere nokre oppdateringar på den stasjonære maskina for å forhåpentlegvis kunne betre ytelsen, mellom anna til ein del av dei nye spela som er på veg utover hausten.

Pr i dag har eg ei maskin som består av:

Hovedkort: GIGABYTE GA-P55A-UD3, P55

CPU: INTEL CORE I5-750

GPU: SAPPHIRE HD5770 1 GB PCI-E

Velociraptor disk til OS og program, 8gb Ram, osv.

Det eg har tenkt først og fremst er oppgradering av skjermkort, betre kjølinga av CPU og overklokke denne, samt sette inn ei ekstra vifte i kabinettet (Coolermaster 922 HAF). Spørsmålet frå meg blir då kva som vil gje mest bang for the buck av å kjøre to skjermkort i Crossfire, eller å oppgradere til eit nyare og kraftigare skjermkort?

Tenkte å sette inn ein CPU-kjøler som dette eller noko liknande.

+ Fin pris

+ Gode termiske egenskaper

+ Lavt støynivå

+ Enkel montering

Høres bra ut for min del, men om nokon har innvendingar så tek eg gjerne imot andre forslag.

Eit anna spørsmål er om det vil vere vits i å kjøpe ein SSD til dømes for å ha OS'et og dei viktigaste programma på denne og om det vil vere verdt utgifta. Dersom nokon ser ein annan flaskehals som eg bør vurdere å utbetre så hadde set eg pris på om de seier ifrå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

A70 er fin. Beste luftkjøleren for tiden er Noctua NH-D14, men den koster nermere det dobbelte med mindre du kjøper brukt/demo.

Skjermkort messig vil jeg annbefale enten HD6870 -> 560 Ti -> GTX 570 i den rekkefølgen mtp pris/ytelse.

Annbefaler aldri crossfire/SLi til vanlig bruk, da dette har flere ulemper det fører med seg som gjør at opplevelsen med et enkelt kort gjerne blir bedre, selv om teoretisk ytelse ikke nødvendigvis kan matche crossfire/SLi oppsett.

SSDer har vanvittig lave responstider, noe du kommer til å merke deg dersom du får en. Alt av programmer, OS osv blir vanvittig mye mer responsivt med en SSD.

Endret av SWAT dude...
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk for svar!

Kor stor forskjell vil ein merke ved å gå frå eit HD 5770-kort og opp til 6870/560? Og bør ein sjå etter kort med meir enn 1gb minne? (Og evt er det nokre produsentar som skiller seg positivt ut?)

6870 Ser ut til å vere litt vanskelegare å få tak i enn dei andre korta.

Vil Asus GeForce GTX 560 DirectCUII TOP vere eit like godt kjøp som 560Ti?

Lenke til kommentar

Du kan ta en titt her: http://www.tomshardware.com/charts/2011-gaming-graphics-charts/Enthusiast-Index,2674.html

Der kan du putte forskjellige kort opp mot hverandre.

Når det kommer til skjermkort minne er det veldig få spill som trenger mer enn 1GB minne idag i 1920x1200, kanskje med unntak av GTA IV maxet ut.

Prdusentmessig så er det som skiller kortene stort sett kjøleløsninger, overklokk fra fabrikk osv. Med unntak av XFX som har livstidsgaranti på skjermkortene sine, så er de jevnt over like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...