oye Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Komplett.no påstår at In-Win kabinetter er "spesielt stillegående". Noen som har et slikt kabinett som kan bekrefte dette? Vil det være noe å vinne på å kjøpe en "lydløs" strømforsyning (Enermax f.eks.) i stedet? Selges det kabinetter uten strømforsyning? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 har InWin miditower 506, strømforsyningen er med noisekiller, MEN kjører du AMD prosessor med standard kjøling kan du glemme å få det "støyfritt" Microplex.no er en av de jeg vet som selger kabinetter uten strømforsyning. Har kjøpt en papst-vifte (hos microplex) på 19 dB til cpu kjøleren min(taisol) og nå kan jeg endelig sove mens dataen går. http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg har et slik kabinett og psu vifta bråker nesten ikke. Bråker litt mer en pastvifta (Husker ikke om jeg kjøpte 19 eller 21 Db versjonen). Eneste jeg ikke liker med towere er at man må ha skinner på cdrom og harddisk Lenke til kommentar
oye Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 Skinner? Kan du utdype? Hvorfor er skinner negativt? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 13:07, oye skrev:Skinner? Kan du utdype?Hvorfor er skinner negativt? Får g feste CD-ROM, Floppy o.s.v må du bruke skinner. Skinnene har ikke skruefester mentapper som man presser ned i hullene på cd-rommen. De sitter veldig dårlig og kan få cd-rommen til og bråke mye. Man kan kankje bårre opp disse men er ikke sikker på om du får pressa dem inn på spora med skinner. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Skinner er genialt da, i alle fall hvis du er som meg og styrer en del med maskina. Bare løsne kablene og skli ut skjiten da isteden for å skru opp femhundreogørten skruer :razz: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 21:13, xthal skrev:Skinner er genialt da, i alle fall hvis du er som meg og styrer en del med maskina.Bare løsne kablene og skli ut skjiten da isteden for å skru opp femhundreogørten skruer :razz: Skinnre er greit det men når de sitter dårlig så lager det en vannvittig lyd når CD-rommen for opp turtallet. Kan rette ut tappene for og få de til og sitte bedre. Forøverig bråker kabinette veldig lite og har finere design en kabinetta til Aopen (Smaksak da) og du får med en kabinettvifte i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå