Occi Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Da blir det hipsterbart, og det skjer ikke Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 Dude! Drit i det. Jeg ser ut som en skitten jævel for tia, men jeg gir faen! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 I retroperspektiv syntes jeg det har vært dårlig av de som har gitt opp allerede, noen etter 5-8 dager! Natt til torsdag onsdag er vi halvveis, gitt! 1 Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 Vi er ikke halvveis engang, har heller aldri latt det gro så lenge før. Må si det er en opplevelse, men en opplevelse som skal får være kun i november-måneden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 Jeg sa at jeg bare var sånn halvveis med, og nå er jeg sånn halvveis ute. Har fortsatt skjegget på haka, men resten forsvant idag tidlig. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 Vi er ikke halvveis engang, har heller aldri latt det gro så lenge før. Må si det er en opplevelse, men en opplevelse som skal får være kun i november-måneden Jeg sporter vel en 3 eller 4 ukers nå allerede, og jeg sprenger nye grenser hver dag! Ikke en eneste person har spurt meg om jeg sparer til skjegg, eller i det hele tatt kommentert det! Rart.. Men jeg har ikke vært på byn de siste helgene heller, kanskje en sammenheng Ingen bryr seg om skjegg på jobb/i familien Lenke til kommentar
kans Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Var litt random Ja ganske tilfeldig det ja Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 I dag barberte jeg meg litt på kinnene og ved barten. Så kun litt geiteskjegg igjen nå. Så da er jeg vel ute, selv om kjører på med det jeg har igjen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Da var vi halvveis. http://i.imgur.com/C6OGx.jpg Uren hud Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Et par hårstrå røk med da jeg poppet en vrien kvise med samekniven min, men regner meg fremdeles som en deltaker. 1 Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Halveis ja Deprimerende tror jeg dette kalles Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Hvorfor får ikke jeg ordentlig skjegg, bare hår på halsen xD Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 I dag barberte jeg meg litt på kinnene og ved barten. Så kun litt geiteskjegg igjen nå. Så da er jeg vel ute, selv om kjører på med det jeg har igjen. GOATBEARD MAN! OHYEAH, WORSHIP SATAN AND THE GOATS! GOAT BEARD! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Vi er HALVVEIS folkens! GOOD JOB! *Host* Har julebord med jobben 3. desember.. Kan jeg få fripass til å barbere meg 28., slik at jeg kan få et fint 3-dagersskjegg? Meh, jeg skal klare dette altså..! Jeg påpekte til en venninne i går at det var rart at ingen hadde påpekt det. Hun sa at det så "luftig ut". Så lo hun. Er luftig negativt? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Vi er HALVVEIS folkens! GOOD JOB! *Host* Har julebord med jobben 3. desember.. Kan jeg få fripass til å barbere meg 28., slik at jeg kan få et fint 3-dagersskjegg? Meh, jeg skal klare dette altså..! Jeg påpekte til en venninne i går at det var rart at ingen hadde påpekt det. Hun sa at det så "luftig ut". Så lo hun. Er luftig negativt? Neej! Du klarer å ha et cleanface den ene gangen? Come oooooon! Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Statusrapport, kommer nok til å kaste inn håndkleet snart … Edit: Er vel ikke offisielt med i førsteposten, men har vært litt frilanser … Endret 16. november 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Har julebord med jobben 3. desember.. Kan jeg få fripass til å barbere meg 28., slik at jeg kan få et fint 3-dagersskjegg? Du kan jo bare trimme det litt, enda bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Statusrapport, kommer nok til å kaste inn håndkleet snart … Edit: Er vel ikke offisielt med i førsteposten, men har vært litt frilanser … Flott manneskjegg da. Ordentlig vikingfakter. 1 Lenke til kommentar
festen Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Ingen grunn til å gi seg. Det blir også enda tettere om en trimmer ned noen ganger (til en fast lengde, ikke helt ned) fordi det er hår som vokser med tregere hastighet som da fyller ut. Hvis en f.eks trimmer seg med 3mm i noen uker, vil det se mye tettere ut etter en mnd, selv om håret kanskje er på 3mm alt etter en uke. Endret 16. november 2011 av festen Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Må skaffe meg en trimmer.. Hvilken foreslår du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå