opar Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Skinnskjegget begynner å bli ekkelt, barten er faktisk ikke så ille og jeg har faktisk noen dun på haka! Mangler bare skjegg mellom haka og skinnbeinet så blir det faktisk ikke så ille.. (prøver å se lyst på ting). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har hatt hår på haka i flere måneder nå. Den er så deilig å kose med. 2 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Har snart sånne lange stusser rundt om hele trynet. Begynner å koble seg med runkebarten og greier! Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Tror ikke sjegget mitt vokser i det hele tatt jeg men halsen ser ut som en skog, wtf :!: Endret 9. november 2011 av Ooze Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Hadde oppkjøring på vogntog i dag, og der fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha nytt bilde på førerkortet Og i den forbindelse burde jeg ha barbert meg men, ikke helvette heller bilde er tatt for 10 min siden Mørkt rom, skarp blitz og dårli skjeggvekst men la gå Hmm.. Aldri latt det vokst så lenge.. Jeg legger merke til at jeg har steder der det ikke vokser! Sært. Kunne vært kult, men er ikke en vekst det er stolt av dette Uff, 8. november bare?! COME ON! er flere det gitt 1 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Haha, respekt! Keep up the good work! Begynner å bli litt her og. Har litt på haka fra før, men skjegget kjem attende :-) Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Begynner å ha littegrann, er veldig uvant følelse :s Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Er vel med her jeg og. Lite til skjeggvekst forsåvidt så det går nok greit før slutten av måneden da det kanskje blir litt ekkelt. Aldri gått så lenge uten å barbere meg siden jeg fylte 15, rar følelse. Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 vises ikke så godt på meg i det vanlige men på førerkortbildet vistes stubbene på nerleppa og haka ihvertfaill Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Det stikker av og til.. I leppene.. Au! Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Det stikker av og til.. I leppene.. Au! gled deg til det begynner å klå du Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Oppdatering av skjeggfaktor: Ignorer det stygge trynet. 9 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 AAAAH! Alltid (hele forumlivet mitt) ønsket å se ansiktet ditt, L4r5!!! Trodde du var en fyr som satt i store t-skjorter og kosebukse, men der tok jeg visst feil! 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Må ikke undervurdere muligheten for at han slengte på seg noen vanlige klær, mens han sitter der i str XXL joggebukser! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Havna der allerede jo Blir spennende å se resultatet xD Er ikke akkurat mandig skjeggvekst på en 21 åring Enda mindre på en 18-åring Enda mindre på en 15-åring Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Havna der allerede jo Blir spennende å se resultatet xD Er ikke akkurat mandig skjeggvekst på en 21 åring Enda mindre på en 18-åring Enda mindre på en 15-åring Kan ikke akkurat skryte av skjeggveksten jeg heller selv om jeg er halveis til 50 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 I dag fikk jeg så mye som 4 kommentarer fra forskjellige personer på jobb om skjeggveksten "Har du glemt å barbere deg" type kommentarer Lenke til kommentar
torturi Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Aldri barbert meg i ansiktet i mine 24 år i verden. Føler meg bra heldig Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Heldig? Er jo litt morro første gangen og da Veit ikke om jeg kunne tenkt meg å gått med permanent mye skjegg men litt er greit. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Passerer om to dager maksimalt antall døgn jeg har gått uten barbering om jeg ikke husker feil. Forrige gang var under Cold Challenge i førstegangstjenesten. Sivilt har jeg vel aldri gått mer enn en uke uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå