Sink Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Da har en uke gått, fant frem noen bilder fra i fjor. Huff, jeg kommer til å se så shabby ut. :| Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Feiga ut. Jeg kan ikke gå rundt med sånn fjortiss "skjeggvekst" 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Har ikke barbert meg denne måneden, så tenker jeg skal se hvor langt jeg gidder før det ser for jævlig ut Barten vokser raskere/man ser den tydeligere, og jeg er ikke veldig fan av bart så'e Har greit med tuster på haka og, men går ikke spesielt høyt oppover kinnbeina Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Må sei eg gler meg til å sjå alle før/etter bileta! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Hmm.. Aldri latt det vokst så lenge.. Jeg legger merke til at jeg har steder der det ikke vokser! Sært. Kunne vært kult, men er ikke en vekst det er stolt av dette Uff, 8. november bare?! COME ON! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Feiga ut. Jeg kan ikke gå rundt med sånn fjortiss "skjeggvekst" Sønn, jeg er svært skuffet. . . 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Folk kan ikke feige ut! Jeg føler meg som en skitten junkie, men jeg gir meg faen ikke! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Thats the spirit! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg ser ikke ut. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg kan si at jeg så tråden tidligere, så jeg har ikke shavet siden første november, er det for sent å melde seg på ? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Du har automatisk meldt deg på ved å ikke shave. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg tenkte for å komme opp i førsteposten Merker det på jobb, støvmaske er lite digg å gå med nå xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg føler meg som en uteligger allerede. Ser ut som en huleboer. Fristelsen for å finne frem høvelen er stor. Skal prøve å holde ut. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 We believe in you, Lars! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg tenkte for å komme opp i førsteposten Merker det på jobb, støvmaske er lite digg å gå med nå xD Du er nok i førstepost så fort TS er pålogget og ser du har skrevet du er med på eventet! Jeg føler meg som en uteligger allerede. Ser ut som en huleboer. Fristelsen for å finne frem høvelen er stor. Skal prøve å holde ut. Hold on, be strong! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Havna der allerede jo Blir spennende å se resultatet xD Er ikke akkurat mandig skjeggvekst på en 21 åring Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Havna der allerede jo Blir spennende å se resultatet xD Er ikke akkurat mandig skjeggvekst på en 21 åring Enda mindre på en 18-åring Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Enda mindre på en 17-åring. Selv om jeg har mer skjeggvekst enn de aller fleste jeg kjenner. Veldig få som faktisk har skjeggvekst Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Mjo kan huske når jeg var 18:P husker jeg var så fornøyd når de bleke dunene ble lengre og enda mer fornøyd når jeg fikk sorte hår xD nå er iallefall alt svart, da, men fortsatt litt som et hagleskudd.. Spredd Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Hahah. Nå har jeg svarte hår da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå