valentino Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Jeg blir med! resultatet blir nok litt puslete, så jeg må gi meg ganske tidlig Btw, er ikke "No Shavember" en slags markering/støtte til forskning for prostatakreft? mener å ha lest det en plass. Aaaaaand. I`m in! Har hørt det samme, og det gir ingen mening. Har vel noe med at skjegg representerer noe maskulint og kan være et symbol på hankjønnet, hvilket også er oftest rammet av prostatakreft kontra kvinner. Min teori. Det er movember dere tenker på. Kan sammenligne den med rosa sløyfe aksjonen til damene, men som herrer ofte gjør så overgår vi i kulhet. Damene har 1 dag, vi har selvsagt 1 måned. Fra nettsiden deres: VELKOMMEN TIL MOVEMBER: BARTE-SESONGENI løpet av november måned hvert år oppfordrer Movember menn over hele verden til å la barten vokse med det målet å samle inn penger og sette fokus på helsespørsmål for herrer. Den 1. november kan herrer (Mo Brødre) registrere seg med et glattbarbert ansikt her på Movember.com, for deretter vie seg til å anlegge en flott bart resten av måneden. Mo Brødre bidrar til å gi et nytt ansikt til herrenes helse ved å bli ekte vandrende og snakkende reklameplakater i de 30 dagene i november, og øker bevisstheten gjennom å fremme private og offentlige samtaler rundt ofte oversette temaer som berører herrer. Sammen vil vi virkelig endre ansiktet til herrenes helse. Jeg deltar på den i år. Synes det gir mer mening enn å bare la det gro som jungelen i en måned. Denne gangen satser jeg på å anlegge en trucker (se vedlagte pdf), selvsagt med sideburns som prikken over i-en. Kan selvsagt bli litt morro å møte samarbeidspartnere på jobben, men da har jeg i alle fall en unnskyldning for å prøve ut en ny kul bart. StyleGuide2011.pdf Endret 3. november 2011 av valentino Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Ikke noe galt med Novembeard, det er jo episk. Lenke til kommentar
festen Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er med. Er det flere som føler seg litt mer utilpass med skjegg? Hvis jeg har på fine klær og er bra på håret føler jeg meg potent med skjegg, men har jeg på en stygg jakke eller ikke er bra på håret merker jeg at jeg er mer utilpass med det når jeg har skjegg enn jeg ellers ville vært. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Akkurat ferdig med no fap october. Count me in! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Har fått meg en tynn og stygg bart nå. Skjegg hadde jeg fra før av, så nå er jeg rimelig hårete i hele fjeset! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Sign me up! Faen, jeg innså nettopp at jeg ikke har shavet meg på drøye 2 uker.. Og det har allerede nå begynt å se mindre-pent ut! What is I gonna do?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Gå ubarbert til desember. 3 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Fem dager uten. Ser skikkelig bra ut på en 17-åring. hahah Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Jeg er med. Er det flere som føler seg litt mer utilpass med skjegg? Hvis jeg har på fine klær og er bra på håret føler jeg meg potent med skjegg, men har jeg på en stygg jakke eller ikke er bra på håret merker jeg at jeg er mer utilpass med det når jeg har skjegg enn jeg ellers ville vært. Forskjellen er vel at du med pene klær og bra sveis ser ut som en velstelt person som velger å ha skjegg … Med kjipe klær ser man ut som en person som ikke gidder å barbere seg. 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 count me in.. har ikke barbert meg siden midten av oktober Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Ikke sett denne tråden, men er med. Ikke barbert meg siden halloween! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Fem dager uten. Ser skikkelig bra ut på en 17-åring. hahah Bart? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Fem dager uten. Ser skikkelig bra ut på en 17-åring. hahah Bart? Aaah! Begynner å komme en liten en snart! Gleder meg til den! Da blir det kanskje en adventsbart i år! haha Har bursdag 5. januar og. Da blir det nok en bursdagsbart i tillegg. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Vel, "fjortisbart" er ikke så mye stas å se på Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Siden det er no shave november, så driter jeg i det. Men når en nesten 18 må det vel være lov å prøve seg på en bart? Har mer skjeggvekst enn de fleste kompisene mine, så Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. november 2011 Rapporter Del Skrevet 7. november 2011 Har litt mer en ifjor, men fortsatt ingenting! Faen heller hvem bryr seg? Er stolt av møkkstripa jeg har under nesa og fjonet på haka Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. november 2011 Rapporter Del Skrevet 7. november 2011 Har ikke barbert meg på et par uker, og akter å ha det slik ut november. Liker å ha litt rufs og tjafs i trynet, men det er skammelig at jeg ikke har skikkelig skjegg i hele ansiktet. Får bare foran ørene og på halsen. Pluss en heslig fjonbart. Resten er bare dun og enslige stubber. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Er fornøyd selv etter ei uka; godt skjeggvekst rundt haka, men håper nesefossen tar seg opp snart. Er fortsatt i grenseland til fjortisbart der, men det tar seg forhåpentlig opp snart. Angrer på at jeg ikke tok et bilde hver dag, kunne blitt en artig timelapse det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Fant igjen bildene i fra forrige No shaving november. Har kommet seg en del, men er fremdeles ikke der jeg vil ha det. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Begynner å føle meg som en skitten jævel. Mamma har ikke reagert enda. Rart. Gleder meg til å se resultatet etter en måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå