Occi Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Blir sikkert mange pene barter (og ikke skjegg) (er ikke med) Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Jeg er med! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Teknisk sett er jeg med. Har ikke barbert meg på over en uke, og jeg har hatt en liten stuss på haka i lengre tid. Får se om det blir gjort noe med. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Jeg barberte meg ikke før november, men så jeg er også teknisk sett med. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Har spart i 2-3uker alt, da jeg ikke har penger til høvler. Så da antar jeg det går i 1mnd til, eller to. God jul, jenter! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Sign me up! Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Jeg er med! Har ikke shavet på noen dager så er også innenfor tidsrammen. Blir å klø noe jævlig etter noen dager da, spent på om jeg holder ut Før: Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Jeg er med, vokser så sakte på meg uansett Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) OFC I'M IN! ¨ EDIT: Var ganske heldig da jeg med tilfeldighet barberte meg 31. oktober! Kan vi ha det sånn at vi må legge ut bilder etter no shave november? Endret 3. november 2011 av Zomboy Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 OFC I'M IN! ¨ EDIT: Var ganske heldig da jeg med tilfeldighet barberte meg 31. oktober! Kan vi ha det sånn at vi må legge ut bilder etter no shave november? Folk oppfordres til det i startposten, men jeg tviler på at man kan tvinge noen Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Jeg var så dårlig på å lese førstepost, ja! hahah Lenke til kommentar
runerask Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Jeg er ikke med, føler meg så skitten etter noen dager xD I tillegg så har jeg to langhårete katter som gjerne ligger i senga, da blir det borrelås-prinsippet. Ikke akkurat noe flott syn. Julenisse Delux..haha 1 Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Følte for å dele mitt utgangspunkt å oppfordrer alle til å bidra Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Ble litt fasinert av ringen som er inni nesa di jeg! 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Skulle gjerne vært med, men klør så lett der nede Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Ble litt fasinert av ringen som er inni nesa di jeg! Ja er ikke bare ørene jeg har strekt, har 10mm tunell gjennom nesa Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Det er både offtopic, og heller ikke min sak, men hvorfor? Ingen ser vel et hull inni nesa? Men fett partytriks kan jeg tenke meg at det er Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Det skal bli et partytriks ihvertfall, streke så jeg får en finger gjennom Og det er en av de få stedene som folk ikke ser så godt så det går greit med jobb og slikt Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Jeg venter med dette en stund, får en "flott" grå scooterbart og noen stand alone hår som blir merkelig lange. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Skulle gjerne vært med, men klør så lett der nede Etter det jeg har skjønt er det (så vidt!!) lov å barbere nedentil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå