Toppris Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Sånn ser det ut på en gutt på 17. Og neeej! Jeg klarer ikke være seriøs når jeg skal ta bilder av meg selv. Blir da ikke mer seriøst enn det der!! hahaha neinei! Gjør jo ikke det igrunn! Skal rett opp på badet kl tolv i kveld/natt, og barbere meg. Har venta på det her et par uker..! Da har vi en date kl. 0000 foran speilet da Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Konge! Gleder meg, babe! Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Hva har skjedd her? Endret 30. november 2011 av Mads Ja 2 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Hva har skjedd her? Ser ut som at du tok halve barten? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Mitt forsvinner i morgen. Må bare finne noe å ta et brukbart bilde med først. Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Hva har skjedd her? Ser ut som at du tok halve barten? Ikke mobb min kraftige skjeggvekst Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Hva har skjedd her? Har du barbert ballene nå ? 7 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Herregud å deilig det var å få fjerna det! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg fortsetter ^^ Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Hvorfor oppdaga jeg ikke denne tråden før den kom på førstesiden? :/ Har en greit lang goatee ifra før av, men kunne barbert på sidene og tatt barten og latt det gro i løpet av denne mnd. På en annen side er det vel ca 4-5 uker siden jeg lot resten gro Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Tar jeg helt feil eller er det slik at de av dere som gleder dere til å ta skjegget har et allerede anstrengt forhold til temaet? Faren min har hatt helskjegg så lenge jeg kan huske, ser for meg at det smitter over på hvordan jeg føler i forhold til hår i ansiktet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg skal la det gro en good stund og se hvordan jeg blir med skjegg på hak:P Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Er ikke akkurat imponerende etter 1 mnd :O Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Tar jeg helt feil eller er det slik at de av dere som gleder dere til å ta skjegget har et allerede anstrengt forhold til temaet? Det så bare så uryddig ut, har det på ca. 5mm nå og har fjerna det på halsen. Liker det best slik. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Skuffende få bilder av adventsbarten, folkens. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Det var det. Sikkert alt for mange som ikke gjennomførte dette, av de som ble med. Lenke til kommentar
alexi1444 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 dette er ca 2 uker ut i november, før jeg ble skamklipt av styrmannen ombord og dette er 1 desember.. får litt bart og soul patch, men på haka blir det tynnere med mye blonde hår.. gleder meg til å få ordentlig skjeggvekst, haha Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Meh Endret 5. november 2012 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Trenger bare bilde av under øynene. Ingen som kjenner deg igjen i fra det med mindre du har spesielle kjennetegn der da. Skal se om jeg får opp et selv. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Meh Endret 5. november 2012 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå