AnewZ Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Mener jeg har lest på noen energidrikker at det frarådes å selge til personer under 14 år, på hvilken det var husker jeg derimot ikke. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 I Sverige er det i alle fall 18+ på Red Bull. Var nylig i Sverige, og jeg (19) inkludert kamerat (21) måtte vise legitimasjon. Lol. Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Mye prat og mange som "er med" men lite med bilder! er da 3 uker siden siste shave og ser da sånn ut 3 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Det er vel heller det at butikker har egne aldersgrenser (evt. ser det an på personen) når det kommer til energidrikker. Vi fikk heller ikke lov til å handle Plumbo eller Kaustisk Soda (NaOH i fast form) på butikken da jeg var liten—siden de bak kassen visste at vi i hvert fall ikke skulle bruke det til å åpne tette avløpsrør … Det står jo på boksen at det ikke er for barn under 14. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Litt sent å si ifra kanskje, men ville bare si at jeg prøvde! Jeg holdt bare ut til den 19. November. Skulle en tur på byen og klarte ikke å gå ut uten å shave meg, var ikke classy nok. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Det er vel heller det at butikker har egne aldersgrenser (evt. ser det an på personen) når det kommer til energidrikker. Vi fikk heller ikke lov til å handle Plumbo eller Kaustisk Soda (NaOH i fast form) på butikken da jeg var liten—siden de bak kassen visste at vi i hvert fall ikke skulle bruke det til å åpne tette avløpsrør … Det står jo på boksen at det ikke er for barn under 14. Det kan godt være—jeg bruker det bare til blandevann, så leser aldri på etiketten … Uansett, så er det ikke en lov som sier det. Det er en oppfordring, fra produsenten, om at den er ment for personer over 14 år. Det blir som advarselen bakpå Stratos-sjokoladen, som sier at den kan inneholde spor av nøtter, men det er ingen som nekter deg å kjøpe den hvis du har nøtteallergi. Brøt selv på fredag, fant ut at jeg ikke kunne gå på byen som en villmann. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Kjenner jeg må gi meg i morgen, skal på date så kan ikke se slik ut men poster bilde før jeg shaver Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Kjenner jeg må gi meg i morgen, skal på date så kan ikke se slik ut men poster bilde før jeg shaver fuck that bitch! Du har NI dager igjen. Det er dårlig attitude. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Ministache! Endret 21. november 2011 av MrPaulUK 1 Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Har ikke sett denne tråden før nå :O Men jeg har vært med i gruppa på facebook, har ikke shavet meg siden 1. november Edit: Sign me up ! Endret 21. november 2011 av Mads Ja Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Kan ikke vente til neste torsdag! Begynner å bli lei av å se ut som en tufs. Men er for seint til å snu nå. Kan ikke gi meg! Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Beklager folkens, men imorgen går skjegget! Blir klassefotografering og vil helst ikke se tilbake om tyve år på min "fjortisskjegg" I tillegg skal jeg delta på en politisk konferanse snart, og vil helst se mer presentabel ut da. Poster bilde før barberhøvelen brukes. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Tja, en uke igjen. http://i.imgur.com/Km3Xf.jpg Edit: Gir meg et par dager for tidlig i år som i fjor, skal ta en løpetest på sykehuset og må feste noen slike elektroder på halsen, som medfører barbering. Endret 22. november 2011 av Sink Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Her er da et bilde Ikke store veksten, er bare 18 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Her er da et bilde Ikke store veksten, er bare 18 Hvor er barten? Min bart begynner å stikke inn i munnen. Not kewl. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Før: Etter 23 dager: 4 Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Hvor er barten? Det vokser ikke bart Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Hu? Er det vanlig at enkelte ikke får bart? Selv får jeg bart, skjegg under leppa, på haka og halsen. Får ikke noe spesielt på kinna. 20 år. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) .......... Endret 26. januar 2016 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Er du 16!? Shit. Nå blir det enda verre å legge ut bilde... Men, jæjæ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå