Tove Iren Torland Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Morgon ved Elva 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Flott morgonbilete dette! God komposisjon, fint ljos og skarpheit. Flott at dyr og bygningar delvis er skjult av morgondisen - dette gjer biletet meir spanande å studera. Bra! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Likte godt dette brunskjæret i bildet. Skarp og fin en fin komp. Mege bra. Synd det er så lite, kunne gjerne ønske å se det i større format. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Virkelig et nydelig stemningsbilde! Vakkert lys, god komp og delikate farger. Det jeg ville gjort anderledes her måtte være å prioritere støyfjerning på bekostning av skarphet. Her er det dis i lufta og i mine øyne forstyrres den av støy - den fine stemningen kan til og med forsterkes av et litt dusere uttrykk som støyfjerning medfører og trærne vil uansett fremstå som skarpe nok mot bakgrunnen. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Fin stemning i dit billede Tove Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 oj så lekkert og fantastisk dybde,det var jo hva jeg kunne lært meg....smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Enda bedre enn det først..vakker stemning her;) Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei. Veldig flott stemning i bildet, lekkert lys der sola vil i gjennom morgentåka. Flott komp med fine farger. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Meget vakkert. Lys og komp på topp Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Meget vakkert og stemningsfullt. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Flott stemning, lys og farger:) Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Tusen takk alle saman Astrid..ble bra med litt støyfjerning uten at så mye detaljer ble blasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg