FruitMan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei. Brukte ”boot camp” til å installere Win7 på min macbook air. Partisjonerte bort 20GB. Dette fungerte uten problemer. Skulle senere fjerne Win7 og partisjonen av harddisken. Når dette var gjort oppdaget jeg at harddisk plassen min er halvert. Se vedlegg for å se problemet. Prøver å rette på dette med å bruke partisjon. Får feilmeldingen "Kunne ikke endre partisjonskart fordi vertifisering av filsystem mislyktes." Når jeg fjernet Win7 forsvant alternativet til velge recovery disken. Noen som har forslag til hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Om du opnar programmet "Boot Camp-assistent", og går vidre to skritt, får du dette valget da? Prøv å trykk "Opprett etter fjern en Boot Camp partisjon" Bilde: Lenke til kommentar
FruitMan Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Prøvde dette, men fikk bare alternativet å partisjonere en del av de resterende 156GB... Lenke til kommentar
FruitMan Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 screenshot Lenke til kommentar
FruitMan Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110731063101AA4SCZv Og virker som om at jeg må bruke disk utility. Som jeg i min macbook air skal finne i noe som heter recovery disk(e.l.). Problemet er da at selv om at jeg holder inne "option" når jeg starter maskinen får jeg ikke dette alternativet. Lenke til kommentar
FruitMan Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 OS X Lion har online recovery. Trykk Comand R for å kjøre dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå