SirEmanon Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei! Skal gå til innkjøp av sony redigeringsprogram. Hvilke av disse bør jeg velge? - Sony Vegas Movie Studio HD 11 Prod Suite - Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11 Etter som jeg har funnet ut har Prod Suite i tillegg en Audio del(Sound Forge Audio Studio) som jeg virkelig ikke vet om jeg har bruk for. Er det behov for denne? Noen som har erfaring og bruker audiodelen? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Platinum har mange funksjoner for å redigere audio, så hvis du ikke har helt spesielle behov, greier du deg fint med den. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Kjenner litt til hvilke funksjoner det er i Platinium og vil også tro at dette er godt nok i de fleste tilfeller. Så det jeg egentlig lurte på er hva som finnes i Sound Audio? Erfaringer?? I noen situasjoner bruker jeg Audacity for endringer av lyd, i dag (bruker et eldre Adobe redigeringsprogram) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå