MogensGorm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei - Jeg ønsker å fjerne noen silikon lister som ligger på baderomsgulvet. De ligger på langs over fugene og jeg ønsker å fjerne dem. Jeg er bekymret for om jeg får fjernet dem ordentlig og ikke lager for mange riper i flisene samt hva det vil påføre fugene av skade. Hvis jeg nå får fjernet dem, hva skal jeg så bruke av middel for å sørge for at fugene ikke blir ødelagt og evt misfarging? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 da jeg jobbet i jernvarebransjen fantes det noe som het silistrip som er laget av Casco som er laget for åløse opp og fjerne silikon. du får de i store jernvarebutikker og byggvare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Eller bare gjøre som rørleggere ville ha gjort, bruk en kniv for å skrape silikonen vekk fra flisene. De gjør det blant annet når de skal fjerne dusjer, toaletter og servanter på baderommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå