Miss Photography Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ludvig Bildet er fjernet. Beskrivelse: Pusn min Ludvig. Han er en liten raring:)Litt usikker på vinkelen jeg fotograferte fra, men tenkte jeg skulle gå litt utenfor bokse denne gangen:) Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Nydelig! Vinklingen fungerer fint i mine øyne og blikket som titter frem er helt uimotståelig! Jeg ville ha justert litt på utsnittet - kutta litt i venstre side og ørlite grann i toppen. Dessuten virker bildet litt overeksponert, men jeg ser at det er egenlig ikke utbrent i det hvite. Hvis du har mulighet for det ville jeg ha justert litt i balansen mellom høylys og mørkt, sånn at du kan få frem flere detaljer i både det hvite og det svarte, evnt. også justert litt for eksponeringen. Endret 2. oktober 2011 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 God eksponering.Vinklingen helt ok den;) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Nydelig! Vinklingen fungerer fint i mine øyne og blikket som titter frem er helt uimotståelig! Jeg ville ha justert litt på utsnittet - kutta litt i venstre side og ørlite grann i toppen. Dessuten virker bildet litt overeksponert, men jeg ser at det er egenlig ikke utbrent i det hvite. Hvis du har mulighet for det ville jeg ha justert litt i balansen mellom høylys og mørkt, sånn at du kan få frem flere detaljer i både det hvite og det svarte, evnt. også justert litt for eksponeringen. Takk for utfyllende tilbakemelding som jeg skal tenke over:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 God eksponering.Vinklingen helt ok den;) Takk for det Jan Erik:) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nydelig pusekatt som ser ut som han lever det gode liv. Et flott bilde. Liker de sterke kontrastene her. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Nydelig pusekatt som ser ut som han lever det gode liv. Et flott bilde. Liker de sterke kontrastene her. Takk:) ja han lever det gode liv han:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg