anonym1122 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei! Jeg fikk Age of Empires cdpakken for ca. et år siden og sluttet å spille etter en måned. For litt siden hadde jeg en ryddedag hvor jeg kastet pakken (ikke cdene da). Nå nettopp fikk jeg veldig lyst å spille igjen, så jeg satte inn instalasjonscden og trykket på install. Plutselig kommer det opp en boks hvor det står at jeg må "enter product key". Det var da jeg innså hvor dumt det var å kaste pakken, fordi det var jo der denne "product key'en" var. Og nå kommer spørsmålet: Finnes det noen måte jeg kan få tilbake product keyen, få en ny, finne ut hva den er eller at noen kan være sa snille å gi meg dems. Den kan jo brukes flere ganger av flere personer. Blir veldig glad for svar Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Så er det berre å hugse på å ikkje foreslå piratkopiering og dreie inn på det, så får tråden leve. Om du kasta boks (og manual?) så har du ikkje så mange sett å få nøkkelen igjen på. Om du har kvitteringa kan du kanskje ordne det med kundestøtte og bilete av ID, CD-ane og kvittering saman - men det er kanskje vel optimistisk å tru at du tok vare på den? Endret 2. oktober 2011 av Zealuu 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Tror løpet er kjørt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Age of Empire 3; 79 kr CDON Vil tro det er mer styr å få tak i en ny cdkey enn å bare kjøpe spillet på nytt. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Om du ikke har expansion: PTMGF-28VKB-2W934-482QH-98623 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå