Klossmajoren Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har planer om å åpne xboxen min (Slim versjonen)Hvorfor? Fordi jeg mp rense laseren som registrerer spillene, men da lurer jeg på om noen vet hvordan man kan åpne xboxen og komme til ved laseren, har søkt litt rundt på youube osv men alle folka der åpner bare hele greia, for morro skyld ser det ut som, men jeg trenger en guide som viser hvordan jeg kommer tilved laser/sensor tingen som leser spillene mine Linker anyone? Takk for svar! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Etter ca 2 min i videon. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Si meg, er du helt tett i pappen?? Du har jo garanti og reklamasjonsrett på boksen din. Åpner du den uten å vite hva du driver med, så har du null garanti igjen, og sjangsen for at du gjør ting værre er stor. Og hva med å kjøre en renseplate i steden?? Sliter boksen din med å lese spill allerede nå, så sier det mye om hvordan boksen din står plassert i forhold til støv osv, og hvordan du behandler spillene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå