blured Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Hei. Jeg skal ut og reise mellom 05.10 og 11.10, og kom nå på at jeg ikke har reiseforsikring... Er dette noe jeg vil kunne ordne på dagen ved å stikke innom et forsikringskontor nå på mandag? På forhånd takk. Endret 2. oktober 2011 av blured Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det mener jeg skulle gå fint. Da jeg bestillte meg reiseforsikring gjaldt den i hvert fall fra den dagen den ble bestilt. Det skader uansett ikke å ringe og høre med de. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Ok. Så jeg kan f.eks. kjøpe "Enkeltreise ungdom" hos Europeiske Reiseforsikring, og på den måten være forsikret så fort jeg har betalt? Må jeg ikke ha et fysisk forsikringskort? Eller holder det med en form for kortnummer/forsikringsnummer? Edit: for jeg klarer ikke helt å finne en besøksadresse / kundeadresse for europeiske reiseforsikring, dvs jeg rekker ikke å ordne med et forsikringskort (om jeg trenger det?) via dem innen onsdag. Har sjekket ut tryg, storebrand og if, men det ser ikke helt ut til at de tilbyr enkeltreiseforsikringer, hmm. Endret 2. oktober 2011 av blured Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Tilrår http://www.gouda.no/page2490.aspx#. Med eit VISA-kort her i dag kan du ordna tryding som gjeld frå i morgon om du vil. Lenke til kommentar
Leddbussen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kjøper du på nettet er den aktivert fra øyeblikket du kjøper den, bare print ut bekreftelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå