shadowano Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei Noen som har tips/anbefalinger til hvor jeg kan laste opp bilder som jeg ønsker å dele med andre? Jeg er så klart interessert i billige løsninger. Jeg ønsker en løsning som er kjapp, hvor jeg kan laste opp bilder i større oppløsninger (større enn maks 1024), og gjerne mange av dem. Her er altså begrensningen i GB, og en løsning som er grei og kjapp. Picasa har 1 GB gratis, men finner ikke hvor mye det koster for x antall GB. Hvilke andre alternativer finnes det? Jeg kan gå for ferdigløsninger som f.eks picasa, men også billig men bra webhosting med PHP da jeg finner open source bildegallerier på nettet. Håper noen kan bidra med sine erfaringer:) Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Jeg er fornøyd med Smugmug i hvert fall (priser og features). Maks filstørrelse på 24 meg og ingen begrensninger på lagringsplass eller båndbreddebruk. Vet ikke helt hva du regner som "billig", men et basic-medlemsskap koster 40 US$ i året, og burde ha nok features for en entusiastisk amatør. (Og hvis du liker det, så vær velkommen til å bruke rabattkoden ZELEVb14efqtQ når du bestiller ) Endret 3. oktober 2011 av Sutekh Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Takk for tipset, Sutekh. skal undersøke det nærmere;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Hei Noen som har tips/anbefalinger til hvor jeg kan laste opp bilder som jeg ønsker å dele med andre? Jeg er så klart interessert i billige løsninger. Jeg ønsker en løsning som er kjapp, hvor jeg kan laste opp bilder i større oppløsninger (større enn maks 1024), og gjerne mange av dem. Her er altså begrensningen i GB, og en løsning som er grei og kjapp. Picasa har 1 GB gratis, men finner ikke hvor mye det koster for x antall GB. Hvilke andre alternativer finnes det? Jeg kan gå for ferdigløsninger som f.eks picasa, men også billig men bra webhosting med PHP da jeg finner open source bildegallerier på nettet. Håper noen kan bidra med sine erfaringer:) Endret 15. oktober 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Flickr og Google+ er to andre løsninger. Bruker selv mest Flickr og er fornøyd med det /Blouberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå