awe Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Heisann. Jeg har et Asuscom TA-280 USB-isdn adapter som ikke vil fungere på min Toshiba bærbare maskin. Har prøvd med nyeste drivere og patcher. Bluescreen kommer under installasjon av drivere og når jeg da restarter maskinen etterpå. Hvis jeg restarter uten adaptret i med driveren installert går det bra, og får ingen bluscreen. Har prøvd med Windows 2000, og får samme resultat. ISDN-adapteret funkerer helt fint på andre bærbare/stasjonære maskiner. Annet USB utstyr fungerer også fint på maskinen. Har sendt mail til Asuscom, men der fikk jeg ikke svar. Toshiba har et teit supportsystem som jeg ikke har giddet å ta bruk av. Den bærbare er av typen: Toshiba Satellite 1800-412 Celeron 1,1 GHz :oops: USB 1.1(?) (er iallefall ikke USB2) 256MB RAM - 60GB HD Kommer ikke på noe mere i farta. Noen som har noe idé om hva som kan forårsake bluescreen/stopscreen? Takker for alle svar ---- Mvh AWE Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Heisann. Noen som har noe idé om hva som kan forårsake bluescreen/stopscreen? Takker for alle svar AWE Nyeste BIOS og drivere til hovedkortet på maskinen? Lenke til kommentar
awe Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Har nyeste BIOS og alt av nyeste drivere til maskin/hovedkort/adapteret, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå