Toobig Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hey, skal ha ny pc, har også laget en tråd tidligere om det. Men nå som jeg skal bestille, hvor er det best å bestille fra? Har fått en handleliste på dustinhome, så er vel enklest å bestille derfra mtp at de kanskje ikke har alle de samme delene på komplett. Hvor lang tid tar det før delene kommer fra dustinhome til meg? Siden med komplett så kan jeg bare kjøre og hente de. Noen andre fordeler/ulemper? Kan noen ta en titt på det jeg skal bestille å?( https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=459676 ) Er en annen på forumet som lagde listen til meg, og har jeg noe behov for ssd disk? Har tenkt å bruke den til å game BF3/Minecraft for det meste og andre vanlige ting. Takk Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dustinhome vil nok ta litt lenger tid å nå deg. Regn med to-fire dager avhengig av Posten. Oppsettet ser bra ut. Du trenger ikke SSD, men dette vil få maskinen til å oppleves mye raskere (iPad vil virke treg i sammenligning), så det er absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har bare gode erfaringer med Dustin home og jeg har handlet endel fra begge. Har heller ikke noe spesielt dårlig erfaringer med komplett men synes at dustin home konkurrerer dem ut på pris og varesortiment. Jeg synes også at dustin home er mye flinkere til å svare på mail og gir mye bedre svar enn komplett. Jeg velger også dustin home fordi de gir meg som student gratis frakt på ordrer over 2000 kroner og studentrabatt på hele sortimentet. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Må bare spøør, hvor er dustinhome hen, vet komplett er i sandfjord Lenke til kommentar
xaco Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 De har vel lager i Sverige. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har bare gode erfaringer med Dustin home og jeg har handlet endel fra begge. Har heller ikke noe spesielt dårlig erfaringer med komplett men synes at dustin home konkurrerer dem ut på pris og varesortiment. Jeg synes også at dustin home er mye flinkere til å svare på mail og gir mye bedre svar enn komplett. Jeg velger også dustin home fordi de gir meg som student gratis frakt på ordrer over 2000 kroner og studentrabatt på hele sortimentet. Har bare bestilt fra Komplett, syntes det er bra der. Bra og få i posten, bra og hente osv. Men se litt på noen av delene til pc'n din. Der ser du riktig, du vil få billigere hos dustin. Men hadde en venn som kjøpte seg en gaming pc hos komplett. Han måtte vente 2-3uker fordi komplett hadde surra vekk en regning, så de ikke kunne hente den. Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Takker for svar, da blir det å bestille fra dustinhome straks 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Takker for svar, da blir det å bestille fra dustinhome straks Det er bra vettu ^^ Får håpe du blir fornøyd 1 Lenke til kommentar
anbar Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 fra Dustin har jeg fått det lille ekstra under ordrelegging og oppfølging. Nå er komplett en god del større, så det er forståelig. Jeg synes komplett er en flott butikk også, så jeg tror ikke du gjør noe feil om du handler det ene stedet eller det andre. Men som ble nevnt tidligere. Dustin har studentrabatt. Det var for meg gull verdt. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvordan vet man om man er oppført som student på dustinhome? Jeg klikka meg inn på den studentrabattsida, klikket "Registrer deg som kunde" og ble tatt tilbake til hovedsiden. Har registrert meg med NTNU emailen min. Men fikk liksom ikke noen bekreftelse på at jeg nå var oppført som "student" Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Du ser at mange av varene blir litt billigere når du logger inn som student. Endret 2. oktober 2011 av dotten☻ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det står på "Min konto"-siden (se i toppmeny for link). Det skal stå "STUDENTKONTO" etter kunenummer. Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Hmmm, lurer på en ting, følger cd-stasjon med eller er det noe man må bestille utenom? Har jeg det med i den bestillingen jeg viste ?! Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Du har ikke lagt noen cd-rom i den bestillingen nei. Og som alle andre komponenter må du kjøpe en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå