mh94 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 No Problem ! Noen flere spørsmål? Så bare fyr løs ! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Finner ingen som vil gjøre The Damned Soul med meg :/ Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 hehehe xD Nei første boss som faktisk er vanskelig. Den kan jeg dessvere ikke hjelpe med siden jeg ikke kan komme meg til den øya du er på Du får bare spør i zone chaten om folkene gidder å hjelpe deg, selv om det var litt rart siden alle trenger å drepe den etter lvl 5 Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Her er en video som en av spillerene har laget. Han vant en konkuranse og fikk skikkelig god premie! Lenke til kommentar
Cilex Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hei, ser at diskusjonen er gammel. Men er det fortsatt noen av dere som spiller på den ene EU servern som er igjen? Hadde vært koselig og hatt noen norske og spille med. Spilt wow siden 2005 har gått kraftig lei. Testet noen få mmo's førut, men allods var det som falt best i smak når det gjelder gameplay, grafikk etc Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Hei, ser at diskusjonen er gammel. Men er det fortsatt noen av dere som spiller på den ene EU servern som er igjen? Hadde vært koselig og hatt noen norske og spille med. Spilt wow siden 2005 har gått kraftig lei. Testet noen få mmo's førut, men allods var det som falt best i smak når det gjelder gameplay, grafikk etc Hei Cilex! Jeg sjekker veldig sjeldent diskusjon.no så hadde helt glemt av at jeg hadde laget en anmeldelse Lurer på om du har testet ut allods online? Å hvis du har, spiller du en healer kansje? Navnet Cilex virket kjent, eller Silex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå