Gå til innhold

[PC] Noen som spiller Allods Online ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehehe xD Nei første boss som faktisk er vanskelig. Den kan jeg dessvere ikke hjelpe med siden jeg ikke kan komme meg til den øya du er på :p

Du får bare spør i zone chaten om folkene gidder å hjelpe deg, selv om det var litt rart siden alle trenger å drepe den etter lvl 5 :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei, ser at diskusjonen er gammel. Men er det fortsatt noen av dere som spiller på den ene EU servern som er igjen? Hadde vært koselig og hatt noen norske og spille med.

Spilt wow siden 2005 har gått kraftig lei. Testet noen få mmo's førut, men allods var det som falt best i smak når det gjelder gameplay, grafikk etc

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei, ser at diskusjonen er gammel. Men er det fortsatt noen av dere som spiller på den ene EU servern som er igjen? Hadde vært koselig og hatt noen norske og spille med.

Spilt wow siden 2005 har gått kraftig lei. Testet noen få mmo's førut, men allods var det som falt best i smak når det gjelder gameplay, grafikk etc

Hei Cilex!

Jeg sjekker veldig sjeldent diskusjon.no så hadde helt glemt av at jeg hadde laget en anmeldelse :p

Lurer på om du har testet ut allods online?

Å hvis du har, spiller du en healer kansje? ;)

Navnet Cilex virket kjent, eller Silex :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...