Gå til innhold

[PC] Noen som spiller Allods Online ?


Anbefalte innlegg

Hei! :D

Lurte på om noen av dere spiller Allods Online ? Jeg har spilt det hele sommeren og har nesten nådd max lvl i spillet. Men jeg har nesten ikke møtt noen norske spillere som er trist fordi spillet er heilt utrolig bra til å være et MMORPG gratis med super grafikk! (blir vell kalt p2w, du kan bruke penger på spillet hvis du vil). Hadde virkeligt håpet å møtt noen norske spillere som spiller lenger en lvl 12 :p

 

Jeg spiller på serveren Zak - League side og heter Tyto

Her er en link til spillet: http://en.allods.gpotato.eu/News/?TC=0300000000&TNO=1235668

 

*MERK*; Spillet har to websites, den som jeg har linket er til EU, hvis du bare søker "allods" på google kommer du nokk inn på ".com", den amerikanske versjonen :p EU har to servere, ISA og Zak.

US har Nezeb og.. sorry har glemt navnet til den siste.

 

Men håper virkelig å se flere norske spillere i spillet ! :D

Endret av tyto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm hvordan er instancer og sånt i det spillet her? Jeg savner et mmorpg hvor godt Team-arbeid er nøkkel til sukkse. Wow er noenlunde greit hvor visse bosser krever taktisk utførelse av de fleste i gruppen. Er det slik i allods også eller er det for det meste bare tank en spank? Så en video av en kamp på et skip hvor du skulle aime på targetsa dine. Og om du ikke aima bra nok så bomma du, akkuratt det så veldig spennende ut

Lenke til kommentar

Instancene er bra, å hvis du vil ha sammarbeids instance så spill til lvl 25, da kan prøve deg i Castle Bligth, en skikkelig coop instance. Men for å kunne gjøre den uten å feile 100 ganger å bli dritt lei, trenger du folk som kan hvertfall engelsk (eller norsk :p). Å hvis du joiner Teagr5 som forhåpentligtvis skal starte i høstferien så kan dere gjøre de sammen. Kan invitere dere til den guilden jeg er i, veldig hjelpsom guild :D

 

Det du så med kanoner på skip derimot er for lvl +40, å det er drittkult! Kanonene og alt annet skips utstyr kan bli oppgradert ved å drepe mange demoner. Skipet var i verdensrommet, bedre kjent som Astral in-game :) Demonene finner du i Astral, det er teknisk sett det eneste du kan møte når du er på skip, og imperials/league's tror jeg (har ikke vært i astral såpass mye at jeg har møtt noen fiender), spørs hvilken side du valgte.

 

Masse om Astral, skip, demoner, pvp osv kan du lese her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1381141

Jeg laget en spillanmeldelse om Allods for ikke så lenge siden :)

Lenke til kommentar

Instancene er bra, å hvis du vil ha sammarbeids instance så spill til lvl 25, da kan prøve deg i Castle Bligth, en skikkelig coop instance. Men for å kunne gjøre den uten å feile 100 ganger å bli dritt lei, trenger du folk som kan hvertfall engelsk (eller norsk :p). Å hvis du joiner Teagr5 som forhåpentligtvis skal starte i høstferien så kan dere gjøre de sammen. Kan invitere dere til den guilden jeg er i, veldig hjelpsom guild :D

 

Det du så med kanoner på skip derimot er for lvl +40, å det er drittkult! Kanonene og alt annet skips utstyr kan bli oppgradert ved å drepe mange demoner. Skipet var i verdensrommet, bedre kjent som Astral in-game :) Demonene finner du i Astral, det er teknisk sett det eneste du kan møte når du er på skip, og imperials/league's tror jeg (har ikke vært i astral såpass mye at jeg har møtt noen fiender), spørs hvilken side du valgte.

 

Masse om Astral, skip, demoner, pvp osv kan du lese her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1381141

Jeg laget en spillanmeldelse om Allods for ikke så lenge siden :)

 

Okay, leste igjennom anmeldelsen din. Hørtes jo ut som et interesangt univers og noe jeg kan sette meg in i. Tid har jeg forholdsvis mye av så dette kan bli gøy. Så kanskje jeg skal ha som mål og bli den første nordmannen du kjenner over lvl 12? :) Starter med nedlastning og patching av spillet mens jeg sitter og ser på house. Joiner deg da på Serveren Zak - League Side. Å blir antageligvis healer. Navnet mitt pleier som regel å være Benobi men det kan jeg komme tilbake til når jeg har kommet så langt. See ya in game.

Lenke til kommentar

Instancene er bra, å hvis du vil ha sammarbeids instance så spill til lvl 25, da kan prøve deg i Castle Bligth, en skikkelig coop instance. Men for å kunne gjøre den uten å feile 100 ganger å bli dritt lei, trenger du folk som kan hvertfall engelsk (eller norsk :p). Å hvis du joiner Teagr5 som forhåpentligtvis skal starte i høstferien så kan dere gjøre de sammen. Kan invitere dere til den guilden jeg er i, veldig hjelpsom guild :D

 

Det du så med kanoner på skip derimot er for lvl +40, å det er drittkult! Kanonene og alt annet skips utstyr kan bli oppgradert ved å drepe mange demoner. Skipet var i verdensrommet, bedre kjent som Astral in-game :) Demonene finner du i Astral, det er teknisk sett det eneste du kan møte når du er på skip, og imperials/league's tror jeg (har ikke vært i astral såpass mye at jeg har møtt noen fiender), spørs hvilken side du valgte.

 

Masse om Astral, skip, demoner, pvp osv kan du lese her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1381141

Jeg laget en spillanmeldelse om Allods for ikke så lenge siden :)

 

Okay, leste igjennom anmeldelsen din. Hørtes jo ut som et interesangt univers og noe jeg kan sette meg in i. Tid har jeg forholdsvis mye av så dette kan bli gøy. Så kanskje jeg skal ha som mål og bli den første nordmannen du kjenner over lvl 12? :) Starter med nedlastning og patching av spillet mens jeg sitter og ser på house. Joiner deg da på Serveren Zak - League Side. Å blir antageligvis healer. Navnet mitt pleier som regel å være Benobi men det kan jeg komme tilbake til når jeg har kommet så langt. See ya in game.

 

Første over 12? we would see. Lvl 5 hittil, spilte på en demonmage eller hva det heter igjen :D

 

Kan si deg at starten er ganske grei :D

Lenke til kommentar

Så den eneste league classen som can heale er gibbelings animist?

 

 

Hehe nei :) Animisten kan jeg ikke så mye om, men healeren på league side er enten elfs eller kanians :) Kanians er Clerics, imens elfs er Priest :) Forskjellen er noe på "builden", der du kan bruke rubies på bygge karakteren din bra og etter hvordan du liker å spille.

Mange mener Clerics er bra som meleehealer, en healer som bruker oftest 2 handed weapons og tar fryktelig mye skade på slagene sine.

Priest er liksom omvendt, priesten er god på healing og bruke manaen sin på avstands angrep :)

Håper du forstod forskjellen, litt vanskelig å forklare :p

 

Teagr5:

Demonmage,tror du mener Summoner ?

Kun elfs kan vær summoner, bør sjekke forumet for hint å tips med denne classen ! :)

Fant en link hvor du se top 3 beste builds for din classe: http://en.forum.gpotato.eu/?CD=ALLODS_EN_F022 på toppen av listen, det med blå skrift er forskjellige builds :) *Prøv å følg Ghostt's guide, han spiller nemlig på Zak serveren, har spilt med han:)*

 

Fant en til deg og Benobi: http://en.forum.gpotato.eu/?CD=ALLODS_EN_F020 :)

Håper at dere forstår, and yeah see ya in-game m8's :D

 

(PS: Når jeg fant linkene kunne jeg ikke se bilder eller klikke på linker guiden hadde lagt ut, vet ikke om dette vises kun på min pc eller om dere ser det ?)

Endret av Tyto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...