JohanStendal Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dette virkelighetstro bildet jeg har tegnet i paint kommer opp på skjermen titt og ofte. Jeg kan holde på med hva som helst, eller ingenting, og det kommer. Gjerne fulgt av at lyden henger seg opp. Det kan komme etter 5 miutter på pcen eller en time eller ikke i det hele tatt. Og eneste mulighet er å manuelt slå pcen av og på. Noen ganger slår den seg bare av uten videre og andre ganger blir skjermen bare svart og jeg må slå av selv. Andre ganger trengs det flere forsøk å få pcen på i det hele tatt, den henger seg opp og vil ikke starte, låser seg på windows loading screen. En annen ting som er litt finurlig er at etter hovedkortskjermen kommer det kjapt opp med hvit skrift "no harddisk detected!" etterfulgt av hovedkortskjermen igjen. faen er galt med pcen min? kaster den snart ut av vinduet Specs: Windows 7 Home Premium Samsung 1 TB 7200RPM S-ATA2 32MB ASUS M4A79XTD EVO, 790X, Socket AM3 AMD Phenom II X4 955 Black Edition OCZ DDR3 4 GB Black Edition CL8 Dual Ch. Club3D HD5850 1024 MB GDDR5 PCIe 2.0 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er ikke det at skjermkortet blir for varmt da? Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 det kan godt være, men det forklarer ikke at pcen ikke vil starte etter å ha stått avslått og avkjølt i flere timer Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Kanskje dårlig PSU. Hvorfor ikke med på listen? "no harddisk detected!" er antagelig ikke noe å bry seg om, det betyr bare at en ekstra diskkontroller er slått på i BIOS. Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 har rengjort cpu kjøler nå og ser ut til at pcen enda ikke har faila. et mirakel! Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 PSU - OCZ ModXStream 500W Pro strømforsyning btw Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 okei så rengjorde cpu kjøler og generelt støvsugde alt av innmat, funka perfekt helt frem til idag. tror ikke jeg kommer til å gidde å støvsuge pcen hver tredje dag ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå