Gå til innhold

MMS problemer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tele2, chess, djuice og sense (med telenor) abn. Jeg legger merke til at dere klager på at det er telenor sin skyld at MMS ikke virker! Det er litt feil! Eneste leverandør som ikke leverer MMS er Chess, de andre får jeg sendt rakst og greit med, og har gjort det hele sommer. Så det er nok chess sin kapasitet som har streiket, men alltid lett å skyve skylda videre på andre! Jeg har vært i kontakt med telenor og dem sier at det ikke er noe problem med deres nett, det har heller ikke kommet klager inn på at folk ikke får sendt!

Lenke til kommentar

Merkelig, jeg sender en del MMS, ca 15-20 om dagen, og har fått 1 feilmelding (bortsett fra chess da), og det var på sense abn. Ingen problemer eller mer venting enn vanlig på mine MMS'er... Kanskje jeg bare er veldig prioritert!? Telenor MMS mine har gått som smurt hele sommer, så der er det ikke noe problem... Sendte en test nå, og den fungerer den...

Lenke til kommentar

så heldig du er da :cry: jeg fikk sendt 3 til morgen ettehverandre, men nå er det stopp og helt umulig.

og en annen ting: jeg motok en mms nå, det er kun tekst og så må jeg koble opp får å hente den, men det står "tjeneste ikke tilgjengelig" hva betyr/er dette? har chess, og tele2 fra kl.1330 idag

Lenke til kommentar

Hvilke feilmelding får dere ? Jeg får komunikasjonsfeil når den nesten har fulført.

HJELP HJELP

Prøver å sende mms ericsson til 1999 og 2000 men får aldri tilbakemelding, noen andre som har erfart dette ? (det som er rart at når jeg sender gprs ericcson får jeg de automatiske innstillingene)

Har nå stilt inn mms manuelt (dintelefon.no)

Chess, t610

Lenke til kommentar

Fatter ikke hva du snakker om, sense, tele2 og div andre bruker nettet til telenor, og telenor selv bruker det.. Det eneste abn som ikke virker her hos meg (oslo/østlandet) er chess abn mitt, har nå brukt sense til å sende 8 mld i dag, disse kommer frem og jeg får svar tilbake, det er bilder, tekst og lyd på disse mld. Chess fungerte fint å sende med helt frem til dem lot det være gratis...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpe en S55 i midten av Juli. Hadde først Djuice og nå Netcom.

Har sendt noen MMS og ikke hadd noen problem. Instillingene er nåkk viktig og det er forskjellige instillinger for hver operatør. :D

Og så må du kontakte operatøren for aktivering av MMS, er du registret hos telenor eller netcom kan dere gjøre det på internett. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...