jeanette roger Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 ROSA TÅKE,DARK ANGEL Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nydelig stemning, flott med veien kansje litt mørk nederst i bildet 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 tusen takk for hyggelig kommentar,er enig med deg i det at mulig litt mørkt nederst,men ny mac og skjønner ikke noe ennå,fra pc..alle sier det er lett,men det kommer seg sikkert da skal jeg prøve det du sier,lysne litt nederdst,ha en fin søndags kveld,smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Enig med Tove her..vakkert,men er noe rart med rammen du har lagt på..hvitt utenpå på venstre side..bare pirk;) 1 Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg like dette meget godt. Du har fått frem en nydelig stemning som treffer meg. Som jeg har sagt før gjør du ting anderledes og tar skritt som gjør att bildene dine skiller seg ut fra mengden. Fortsett slik Teksten er og vakker 1 Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Stemningsfullt og fint. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg