Speider-gutten Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei, vurdere å kjøpe en TV til hytta. På vinteren så kan kulde komme ned i -7 grader. Hvordan vil TV`en holde seg i kulda? Klarer den å stå i den temperaturen og hva må jeg gjøre når jeg skrur den på/varmer opp hytta? Betyr det noen hva slags TV jeg har (LED/LCD/plasma)? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Uten å være for sikker, vil jeg tro det går fint så lenge TV'n er av (Noe den sikkert er, siden det er på hytta). Eneste jeg vil si er at når du kommer på hytte og varmer den opp, la TV'n få tint ordentlig. Det som kan ødelegge TV'n er at det blir kondens inne i apparatet. Elektronikk tåler som regel vann. Men ikke når det er på For vann vil føre til en kortslutning. Ellers så kjenner jeg flere som har TV på hytta. Har aldri hørt noe om at de må gjøre noe spesielt med den. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Ok, da går det jo fint Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå