TanglewoodD Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Handla et par ørepropper av en butikk i Irland via Ebay, de mente på at den var 100% autentisk og ekte vare, men jeg begynner å tvile, da de rett ut suger. Orginal Sony Ericsson pluggene var ganske like som disse, hva angår bass blant annet. Kompis av meg har disse, kjøpt fra komplett.no, å han sa det var sinnsykt bra bass i de, noe som er fraværende hos mine. Betalte 48dollar for de, ala 300kr. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Du får det du betaler for, laveste pris på amazon er 750kr. Så de er nok ikke ekte. Lenke til kommentar
tole Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 De er vel like ekte som en 300-lapp. Dr. Dre holder en viss kvalitet etter det jeg har sett av review. Hvem ønsker vel å besudle navnet sitt med produkter som regelrett stinker ? Piratmarkedet er rimelig stort og fortjenesten er god. Kina-kopier er generelt gode på utseende, men kvaliteten er som regel en helt annen sak. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Var en tur til England i sommer. Mange av gateselgerne i markeder i byer har "Monster Beats" produkter i massevis. Selvfølgelig fake. Tror ikke dine øreplugger er et unntak. Om noe er for godt til å være sant, så er det som regel det. EDIT: Om du har et stort behov for å finne ut om dine ørepropper er fake så kan du Google og finne forskjell på ekte og kopier, både i emballasje og produktet i sin helhet. Endret 10. oktober 2011 av Senna Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg kjøpte meg et par sennheiser-propper en gang i tiden. Fant etter hvert ut at de var fake, men lyden var konge! De gikk i stykker etter hvert (dårlig kvalitet...) og da kjøpte jeg den ekte versjonen av pluggene. Det som var sykt var at det var dårligere lyd i de ekte enn de fake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå