HelloKjersti Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Slå og spark zombie-rumper i denne grøsseren ? bokstavelig talt. Les hele saken Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Enig i mye hær, når kontrollene sittter , er spillet ganske så intresangt , første horror spillet du går i med kroppen Jeg ser litt arven fra House of the Dead lys pistol serien og stor koser meg med at det i bunn å grunn er segas Arv fra dem For hybel boere er kansje nyko zoom er løsningen som kutter ned kinect lengden ned med 40prosent Likte godt fellene i spillet . piler som blir skutt ut som du må dukke unda. store sagblader som man må ungå Og Ballerina Bossen Var bare Enormt bra utført. Morsomt og Herlig vist man kan se tech inovasjonen og B horror aspectet for dette er unikt Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Skulle likt å se noen eventyrspill slik som Amnesia o.l til Kinect, burde jo kunne funke veldig bra. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 anmelder ikke Dead island MEN DETTE?!?!?!?! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 ...«meat mincer». Navnet, som grovt oversatt betyr noe som «kjøttdeigmakeren»... Og noen av oss kaller det kjøttkvern Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Helt annet spill en dead island dette Masse B humor og Retro feel Lenke til kommentar
Kvamme_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 anmelder ikke Dead island MEN DETTE?!?!?!?! Har du lest hvorfor de ikke har anmeldt Dead Island? Ifølge posten din vil eg tro du ikke har det. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 For en dårlig grafikk det var på dette spillet , ser ut som et PC-spill fra 2003. Lenke til kommentar
OmniMog Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 anmelder ikke Dead island MEN DETTE?!?!?!?! For en dårlig grafikk det var på dette spillet , ser ut som et PC-spill fra 2003. GUDBEDRE så gøy det hadde vært å stikki nesa innom et kommentarfelt, for en eneste gangs skyld, hvor det ikke snøvles fram surving uten mening, formål eller en snau refleksjon bak i argumentativ forstand. Jeg er en stor forkjemper for ytringsfrihet, men pokker ta, karer. Hva med å ytre noe som har mer mening enn gurglende trass fra en 3-åring som ikke får leken han peker på? Det her innebærer tankevirksomhet på omtrent akkurat samme nivå. 3 Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva er det visuelle når man har en interaktiv verden der du er personen Dette kan blti utrolig bra hvis de finjusterer kontrollene litt .... give me a adventure game Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 ...«meat mincer». Navnet, som grovt oversatt betyr noe som «kjøttdeigmakeren»... Og noen av oss kaller det kjøttkvern Mjo. En kjøttkvern stapper man jo ting nedi. Her er det snakk om en temmelig ondskapsfull hjulvisp-lignende sak. Men okå, jeg ser at både "meat grinder" og "meat mincer" brukes om kjøttkvern, så takk for at du arresterte meg her. Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dreamcast følelsen ligger høyt med spillet hær Lenke til kommentar
SoundWound Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 OmniMog, der sa du det, håper de kjenner den i mange dager. Jeg synes spillet høres spenndenes ut, men var ikke helt fan av "retro" gameplayen, med bosser og sånt.. Dumt jeg har PlayStation Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Tar litt tid før kontrollene sitter men når de gjør er det nesten kjedelig å ta fram gaming padden igjen. Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 SEGA har alltid hatt en litt halv ferdig grafikk, men den har sinn sjarm. Det så litt kult ut dette spillet, nå er jeg heller litt usikker. Fin anmeldelse! Lenke til kommentar
Hansemann_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 For hybel boere er kansje nyko zoom er løsningen som kutter ned kinect lengden ned med 40prosent Jeg elsker deg på en ikke-homofil måte!!! Nyko Zoom er bestilt! Endelig skal jeg slippe å løfte vekk en tåpelig tung sofa for å spille. Og endelig skal jeg knerte Zombier med ben og armer. Wuhui \o/ Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 ...«meat mincer». Navnet, som grovt oversatt betyr noe som «kjøttdeigmakeren»... Og noen av oss kaller det kjøttkvern Mjo. En kjøttkvern stapper man jo ting nedi. Her er det snakk om en temmelig ondskapsfull hjulvisp-lignende sak. Men okå, jeg ser at både "meat grinder" og "meat mincer" brukes om kjøttkvern, så takk for at du arresterte meg her. Bare hyggelig Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 elsket :!: Bruket 2 gym matter jeg står på når jeg bruker kinect anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå