Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Early Mornin' III Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nytt bilde,og her rett før sola viser seg;) Rett lukker her skal være 0,6sek og disse bildene,ikke forrige,har jeg testet ut litt bulb fotografering,med bruk av trådutløser.Ja hadde jo ikke trengt å bruke bulb på dette da..men stod nå der på jordet i ett par timer og trykket i vei med hendene i lomma;) Om det virker litt dust/uskarpt,så skyldes det dis;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Flott lys du har her. Likte godt sporene etter traktorens herjinger i åkeren, det gir fint liv i forgrunnen. Gøy på landet. MV Harald Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Flott lys du har her. Likte godt sporene etter traktorens herjinger i åkeren, det gir fint liv i forgrunnen. Gøy på landet. MV Harald Takker Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Herlig morgenstemning. Duse fin farger og en fin komp. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Herlig morgenstemning. Duse fin farger og en fin komp. Takker Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 "Morgenstund har gull i munn" og her har du fanget gullet på en flott måte! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Flott bilde, god komp og gode farger:) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 "Morgenstund har gull i munn" og her har du fanget gullet på en flott måte! Takker Flott bilde, god komp og gode farger:) Takker Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Early Mornin' III Beskrivelse: Nytt bilde,og her rett før sola viser seg;) Rett lukker her skal være 0,6sek og disse bildene,ikke forrige,har jeg testet ut litt bulb fotografering,med bruk av trådutløser.Ja hadde jo ikke trengt å bruke bulb på dette da..men stod nå der på jordet i ett par timer og trykket i vei med hendene i lomma;) Om det virker litt dust/uskarpt,så skyldes det dis;) Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Hei. Dette bildet likte jeg veldig godt. Himmelen er veldig bra synes jeg. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nok en herlig morgonstemning Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Nok en herlig morgonstemning Tusen takk Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Early Mornin' III Beskrivelse: Nytt bilde,og her rett før sola viser seg;) Rett lukker her skal være 0,6sek og disse bildene,ikke forrige,har jeg testet ut litt bulb fotografering,med bruk av trådutløser.Ja hadde jo ikke trengt å bruke bulb på dette da..men stod nå der på jordet i ett par timer og trykket i vei med hendene i lomma;) Om det virker litt dust/uskarpt,så skyldes det dis;) Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Hei. Dette bildet likte jeg veldig godt. Himmelen er veldig bra synes jeg. Takker så mye Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei. En fin stemning du har fanget her også, flott med tåka nedi dalen, eller er det et vann? flott lys med fine farger og en knallgod himmel. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Hei. En fin stemning du har fanget her også, flott med tåka nedi dalen, eller er det et vann? flott lys med fine farger og en knallgod himmel. Tusen takk.Er tåken du ser der ja Kan jo legge til att midt i bildet,ja du ser ikke Drammen her da pga tåken,men hadde det ikke vært for den så hadde du sett lysene der. Endret 2. oktober 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Elsker disse paralelle linjene som drar blikket innover mot høyre, helt mot den skya der borte. Meget bra gjennomført Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Elsker disse paralelle linjene som drar blikket innover mot høyre, helt mot den skya der borte. Meget bra gjennomført Tusen takk Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Flott bilde. Godt eksponert og godt komponert. Vakkert. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Flott bilde. Godt eksponert og godt komponert. Vakkert. Takker Ulla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg