Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - Jan R. Halvorsen - 100 mm/2.8


Anbefalte innlegg

Noen som enkelt kan fortelle hvordan legge inn "skjult versjon" av bilde? Finner ikke ut av det...

Når du legger inn et bilde, så kan du embedde det i selve teksten - trykk på "Legg inn i innlegg" ved siden av bildet i listen under editoren.

 

Deretter markerer du bildelinken (og eventuellt noe tekst) og velger stilen "Spoiler" fra nedtrekkslisten "Andre Stiler".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som enkelt kan fortelle hvordan legge inn "skjult versjon" av bilde? Finner ikke ut av det...

Når du legger inn et bilde, så kan du embedde det i selve teksten - trykk på "Legg inn i innlegg" ved siden av bildet i listen under editoren.

 

Deretter markerer du bildelinken (og eventuellt noe tekst) og velger stilen "Spoiler" fra nedtrekkslisten "Andre Stiler".

 

Jeg spurte om enkelt...hehe...

 

Fikk det vel til, men skjønte ikke hvordan jeg skulle få det inn nederst, under fargebildet. Neste gang kanskje.

Lenke til kommentar

Bilde nr.2

 

Meget bra bilde! Etter å ha sett på det noen ganger oppdaget jeg dama som sitter øverst å vil liksom ikke vite av hva fotografen driver på med. Meget bra fanget og meget bra komposisjon!

 

Jeg spurte om enkelt...hehe...

 

Fikk det vel til, men skjønte ikke hvordan jeg skulle få det inn nederst, under fargebildet. Neste gang kanskje.

 

Bare legg inn bilde og skrive (uten mellomrommene) : [s p o i l e r] før og [/s p o i l e r] etter bilde.

Lenke til kommentar

Fikk det vel til, men skjønte ikke hvordan jeg skulle få det inn nederst, under fargebildet. Neste gang kanskje.

Du må "embedde" fargebildet også, foran spoilerdelen. Hvsi du går inn på en post som er slik du ønsker og trykker svar, så kan du se BB koden og da ser du nok hvordan det henger sammen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...