jna14 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei, er det noen som kan hjelpe meg med Hvilke ram brikker som passer til Gigabyte GA-880GM-UD2H, Socket-AM3 ? Eventuelt si hva jeg må leite etter , linke meg noen eller noe sånt. Har veldig lite peiling på pc , så setter pris på all hjelp:) Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) her er 4 og 8 GB sett som passer 4GB 8GB Endret 2. oktober 2011 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 her er 4 og 8 GB sett som passer 4GB 8GB OBS! Du har linket til samme rambrikker, 4 GB. Lenke til kommentar
jna14 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 her er 4 og 8 GB sett som passer 4GB 8GB Men flere har sagt til meg at hovedkortet mitt er bare til , 1333 MHz og 1066 MHz. Det med 4 gb du linka var 1600 MHz. ? Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Her står alt du trenger å vite: http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3475#na Lenke til kommentar
jna14 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Her står alt du trenger å vite: http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3475#na Jeg skjønner ikke helt , her så står det at det går med både 1800 MHz , 1600 og alle de forkjelige. Men flere som har sagt til meg at hovedkortet mitt ikke kan ta 1800. Blir usikker , fordi vil ikke bestille feil ram brikker igjen! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vell RAM brikkene kan styres hastighetsmessig og inneholder forhåndsprogrammerte innstillinger for forskjellige hastigheter. Kjøp det billigste 1600 eller 1333 MHz DDR3 settet du finner, de ekstra MHzene merker du ikke forskjell på i vanlig bruk uansett. Driver du med overklokking og minnebenchmarking så er rask RAM er fordel, men til vanlig bruk og i spill vil forskjellen fra tregeste DDR3 til raskeste DDR3 tilsvare 1 FPS max Lenke til kommentar
jna14 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Vell RAM brikkene kan styres hastighetsmessig og inneholder forhåndsprogrammerte innstillinger for forskjellige hastigheter. Kjøp det billigste 1600 eller 1333 MHz DDR3 settet du finner, de ekstra MHzene merker du ikke forskjell på i vanlig bruk uansett. Driver du med overklokking og minnebenchmarking så er rask RAM er fordel, men til vanlig bruk og i spill vil forskjellen fra tregeste DDR3 til raskeste DDR3 tilsvare 1 FPS max Så det jeg skal leite etter er noen som heter DDR3 ? Og da passer det ? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 DDR3 og IKKE SO-DIMM, det er RAM for laptoper. Deretter passer du på hastigheten, men alt du ser idag er nok 1333 MHz og 1600, så lenge du finner brikker med dette med antallet (Mengden brikker i pakken) og mengden gigabyte du vil ha, så er det greit stort sett. Komplett har også en minnevelger, gir riktignok kun Crucial, men du får i allefall vite specsene på det som passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå