MercedesMotor Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Har en bærbar pc som jeg har brukt i 4 år som blir overopphetet etter par sekunder, med engang jeg starter pcen så ligger gradene på: GPU: 66C HD0: 48C Temp: 53C Core: 60C Dette er gradene jeg fikk opp med engang jeg startet opp pcen, og det blir verre med engang jeg begynner å gjøre noe, den blir så varm at jeg ikke kan ha pcen på fanget. Etter ca 1 times bruk av pcen så sjekka jeg temperaturen via SpeedFan og fikk opp dette: Your hard disk is a SAMSUNG HM250JI with firmware HS100-10. The average temperature for this hard disk is 41C (MIN=28C MAX=54C) and yours is 71C. Noen tips til å holde den litt avskjølt? Eller er det bedre å kaste denne? Endret 1. oktober 2011 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det har kommet masse støv og skitt inn der hvor vifta sitter, tipper jeg. Prøv først å støvsuge 1 Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Det har kommet masse støv og skitt inn der hvor vifta sitter, tipper jeg. Prøv først å støvsuge Skal prøve det imorgen, Tusen Takk Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Må nesten få poeng på den 1 Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Må nesten få poeng på den Hehe there u go Lenke til kommentar
maori Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vet ikke om eg ville ha brukt støvsuger, fort å ødelegge viftene. Prøv heller å opne den opp å fjerne støv sjøl, med Q-tips/trykkluft. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Pass på at du holder igjen vifta med et eller annet når du støvsuger. Som regel vil den spinne opp helt ekstremt, noe sjeldent er så sunt for vifta Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Tusen Takk for svar begge to Skal prøve dette ganske snart. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg blåste pcen rein med kompressor, helt sykt med støv. Gradene på pcen er langt nede enn før. Tusen takk Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det der forekommer så ofte at det skulle ha stått i manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå