Harald Gjerholm Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Formiddagståke Bildet er fjernet. Beskrivelse: Igår lå morgentåken over distriktet lenge. Dette bildet tok jeg ved Mo Gård før tåken lettet. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Stemningsfullt dette Harald. Hadde tåke hele dagen her borte,ser ikke så flott ut idag,og var ett spesielt lys i hele går her....men da hadde jeg ikke tid;) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Fin stemning og god dybde Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Flotte høstfarger i tåkeheimen! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Fint høstbilde. Blir en helt spesiell stemning med tåke. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Nydelig stemning og flott komp. Men desverre også mye fargestøy som særlig kommer frem i trærne ( - jeg trodde først det var høstløv...) Dette er helt klart et bilde hvor jeg ville prioritert støyfjerning fremfor skarphet. Dette bildet tror jeg også kunne fungert veldig fint i S/H. Endret 2. oktober 2011 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Her har du virkelig fanget den spessielle morgen stemningen. Bra! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Vakkert!! Punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg