Gå til innhold

BK: 2 Bilder med lang lukkertid


ffosaas

Anbefalte innlegg

God kveld!

Var ute for en tid siden og lekte meg litt med kameraet mitt + stativ, og følte at disse to bildene ble ganske interessante. Vil gjerne ha tilbakemeldinger etc.

 

Ja, de er ganske justert i forhold til farge fordi det ble mye glare på originalbildene. Hadde ikke lest meg opp på forhånd, og dette var et veldig impulsprosjekt.

 

Bildene ble tatt med Canon 600d med 25-105 f/4 L IS USM.

 

post-243936-0-66179800-1317511638_thumb.jpg

 

post-243936-0-64219500-1317511654_thumb.jpg

Endret av ffosaas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alltid interessant å ta bilder med lange lukketider men det er ofte som med kattebilder at det er mest spennende for den som tok bildet.

 

Disse er ikke de verste, du har plantet det meste av lyset i midten av bildet noe som gjør at du ikke får en optimal balanse i bildene.

 

Husk at hvis bildene ikke forteller en historie eller har en dypere mening så er du veldig avhengig av teknisk perfeksjon for å bære bildene.

 

Du har en god start, neste gang så prøv å tenke over hvordan folk som ikke er kjent på stedet vil oppfatte bildene, og om det er noe spesielt du vil de skal se.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne poengtere følgende som står øverst i dette forumet:

Les retningslinjene nøye før du legger ut bilder for kritikk. Vær oppmerksom på at du kun skal legge ut noen få bilder av gangen, du må endre størrelse på bildene, og at bildene skal legges inn som vedlegg.

 

Merk deg punktet:

  • Bildet skal ikke være større enn 1280 piksler i den lengste retningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...