Vet Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Slim fit, slim fit og atter slim fit. Eller skinny Hvis man har muskeløse lår tror jeg jentene setter pris på det. Om du kler skinnyfit så har du ikke muskuløse lår. Slimfit duger fint. Endret 3. oktober 2011 av Vet Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er en vesentlig forskjell på muskelløse og muskuløse bein. Jeg vet ikke hva jenter liker av bukser, men jeg vet at det er delte meninger om bukser som omtrent er unisex. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Har et par unisex bukser. Er så trange at det kjennes ut som jeg går naken, veldig behagelig :--D Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Eller skinny Hvis man har muskeløse lår tror jeg jentene setter pris på det. Det ligger litt i ordet skinny at man ikke har mulighet til å få på et par bukser av den typen hvis man har lår og legger med muskler. Endret 4. oktober 2011 av thrice Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Slim fit, slim fit og atter slim fit. Eller skinny Hvis man har muskeløse lår tror jeg jentene setter pris på det. Hipstere og homser også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Eller skinny Hvis man har muskeløse lår tror jeg jentene setter pris på det. Det ligger litt i ordet skinny at man ikke har mulighet til å få på et par bukser av den typen hvis man har lår og legger med muskler. De selger W40L32 til eg Thriceboy 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) De selger W40L32 til eg Thriceboy 31/31, takk. Og med mine 52 i jakke herjer jeg. Endret 4. oktober 2011 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå