Gå til innhold

Hva slags bukser bør gutten bruke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lag en ny bruker med nytt navn og spørr igjen. Om du heter "anonymdiskusjon" eller "Frankpetter" så vet ikke de forskjell. Ikke at jeg tror de bryr seg. :)

Er ikke tillatt med flere brukere på forumet, så burde ikke gjøre det. Kan flytte tråden for deg, men da kan du ikke fortsette å poste anonymt, bare se hva andre skriver eller ikke bruke anonymitetsfunksjonen. :)

Lenke til kommentar

Lag en ny bruker med nytt navn og spørr igjen. Om du heter "anonymdiskusjon" eller "Frankpetter" så vet ikke de forskjell. Ikke at jeg tror de bryr seg. :)

Er ikke tillatt med flere brukere på forumet, så burde ikke gjøre det. Kan flytte tråden for deg, men da kan du ikke fortsette å poste anonymt, bare se hva andre skriver eller ikke bruke anonymitetsfunksjonen. :)

 

Så lenge det ikke kommer på profilen min at det var meg så funker det for meg :) Kan også slenge på her mens jeg først er anonym at jeg spør dette fordi jeg hadde en liten "diskusjon" med en jente i klassen :p

 

Postet av anonym: 9c47d5dac90df4a458b1f933821a2421

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Lag en ny bruker med nytt navn og spørr igjen. Om du heter "anonymdiskusjon" eller "Frankpetter" så vet ikke de forskjell. Ikke at jeg tror de bryr seg. :)

Er ikke tillatt med flere brukere på forumet, så burde ikke gjøre det. Kan flytte tråden for deg, men da kan du ikke fortsette å poste anonymt, bare se hva andre skriver eller ikke bruke anonymitetsfunksjonen. :)

 

Sett at han har en bruker fra før av, ja. Men bra du rettet meg :yes:

Lenke til kommentar

Lag en ny bruker med nytt navn og spørr igjen. Om du heter "anonymdiskusjon" eller "Frankpetter" så vet ikke de forskjell. Ikke at jeg tror de bryr seg. :)

Er ikke tillatt med flere brukere på forumet, så burde ikke gjøre det. Kan flytte tråden for deg, men da kan du ikke fortsette å poste anonymt, bare se hva andre skriver eller ikke bruke anonymitetsfunksjonen. :)

 

Sett at han har en bruker fra før av, ja. Men bra du rettet meg :yes:

En må ha bruker for å poste anonymt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...