liferider Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har en renault trafic hvor clutch'n har tatt kvelden. Pedalen går i bånn over natta å jeg må fylle den om og lufte den for å få den i gang for noen dager igjen. Har kommet frem til at slavepumpa lekker. Noen som har erfaring med bytte av den på denne bilen? Ser ut som man må dele clutch-huset fra motoren for å komme til. Stemmer dette? Å hvordan gjør man det enklest? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ja du må ut med girkassa ja. Vet det er svakhet på disse. Er ikke så vanskelig og skifte den når du først har fått ut kassa. Må ha løftebukk skal du få det til. Må du ha den på verksted så blir det nok 10-15000. Lenke til kommentar
liferider Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja du må ut med girkassa ja. Vet det er svakhet på disse. Er ikke så vanskelig og skifte den når du først har fått ut kassa. Må ha løftebukk skal du få det til. Må du ha den på verksted så blir det nok 10-15000. Ja det var det jeg tenkte. Heldigvis kan jeg gjøre det selv. Typisk at de lager det på den måten der og ikke med mulighet til å ta den ut fra utsiden. Men men.. er vel sånn de tjener penger da . Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå