Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

God med jenter, dårlig med romanse.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er veldig flink til å snakke med jenter, og jenter har det generelt veldig gøy med meg!

Men nå idag så fikk jeg en jente til å komme på besøk, og vi hadde det så gøy som vanlig, men jeg klarer ikke dra det videre!

Jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg/hva jeg skal gjøre for å få den romantiske biten, som trengs for at det skal gå fra god venn til kjæreste.

Jeg har altså aldri hatt kjæreste, så har ingen erfaring derfra. De gangene jeg har kysse/klint, så har jeg vært full. Hun jenta jeg er forelska i nå drikker ikke stort, så blir ikke noe fest som kan hjelpe meg.

Hva kan jeg gjøre? takk :)

Postet av anonym: a65663fe4619a3f6a8901a83e3749f19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg er 18 år, hun er 17. Vi liker begge musikk, og vi spilte blant annet piano sammen, og vi delte musikk og slikt. Vi kjørte også litt rundt, og jeg fikk hun til å prøve bilen min. Vi ler og har det gøy, men jeg er livredd for å havne i "friend zone", noe som betyr at jeg må begynne å rett og slett ta på hun, gjøre det lille ekstra for å få den seksuelle biten i tillegg.

Men der er jeg helt håpløs, og har ingen erfaring. Enkle konkrete tips ville vært gull!

Postet av anonym: a65663fe4619a3f6a8901a83e3749f19

Lenke til kommentar

Vel, jeg er 18 år, hun er 17.

La oss snakke om de lovlige implikasjonene som kan oppstå i denne sammenhengen.. Hvorfor tillater du henne å kjøre i en alder av 17, når du selv ikke er 25 og har hatt lappen i 5 år?!

Nei, altså, alkohol mann. Dra på fest sammen, get tipsy, do yer thang! I verste fall har du/dere begge en god unnskyldning for dagen etterpå! Hvis du failer på kveldstid sier du bare "Sorry for i går altså, jeg drakk litt for mye.."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...