Toppris Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Halla! Tidligere i uken var jeg på byn med noen kamerater. På slutten endte jeg opp med en jente. Vi danset litt, drakk litt, dro hjem til henne og detaljene videre kan jeg spare dere for. Jeg våknet dagen etterpå og dro hjem. Hun hadde allerede dratt på jobb, så vi snakket ikke om morgenen. Jeg skrev en melding til henne senere på dagen om hvor kjekt det var å møte henne. Hun skrev det samme tilbake. Jeg skrev så at hun måtte bare gi en lyd dersom hun ville treffes igjen. Dette er nå 3 dager siden, og jeg fikk aldri en tilbakemelding på det. Jeg er 22 år og har aldri vært i et forhold før, og dette er første jenten jeg har "hatt meg med" som jeg samtidig har lyst å ha mer kontakt med. Hun er altså den første jenten jeg har skrevet en melding til i etterkant. Er det vanlig at det tar noen dager/en uke eller to, før hun gir lyd tilbake, dersom hun ER interessert i videre kontakt? Jeg vet om det dritet om at man skal "late" som om at man ikke er så interessert, å late som om at man er "playah" og greier, selv om jeg hater det opplegget, men er det IKKE lurt av meg nå å skrive en melding til henne, "Hey, er på byn. Møtes?" ? Hun er på byn nå. Jeg er ikke, men kan nok komme meg dit Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hva spør du etter, en blessing for å gå etter henne? Hva venter du på? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har jo sagt at jeg er interessert i videre kontakt, noe hun ikke har gitt svar på. I retroperspektiv spør jeg vel egentlig om det er mulig at HUN spiller "player". Som du spør; hva venter jeg på? Jeg vet at mange jenter trekker seg vekk dersom man er for frampågåendes, så derfor venter jeg. Hadde håpt på en melding fra henne i kveld. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Om hun er en player har du ikke noe å tape. Prøv igjen. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Ett dilemma though; Skriver jeg til henne på byn, at jeg vil møtes, vil hun tolke det som et booty-call? Noe som igjen, i retroperspektiv, ikke ville vært helt feil, men som sagt er jeg på utekikk etter noe litt mer enn det, for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) *Dobbel klikket på POST* Endret 1. oktober 2011 av Toppris Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvordan vet man hvordan hun vil tolke det før det prøves? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Er ikke det veldig vanlig å tolke det på den måten, når noen spør deg, i fylla, fra et utested/byn, om du vil treffes? Det betyr vel i 90 % av tilfellene "Vil du ha sex?" Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Spørs om jeg hadde tolket det sånn. Edit: og OM det betyr sex OG hun godtar så har du i det minste sjansen til å få utrettet noe mer. Endret 1. oktober 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Joa, men dillemaet mitt er da at hun muligens tror jeg BARE er ute etter sex. Til dere jenter der ute; Yes, vi eksisterer. Vi som vil ha mer enn kun sex. Endret 1. oktober 2011 av Toppris Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvis hun tror det taper du uansett - i verste fall får du bare et nummer. :----D Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 go for it. Tja, føler du er litt uspesifikk her. Go for it, på hvilken måte? Er mange måter Har tenkt litt på å vente en 2-3 uker, dersom hun ikke gir svar fra seg. På den måten oppfatter hun meg ikke som påtrengende, samtidig som at jeg har gitt henne sjansen tidligere, men hun har ikke svart. I så fall kan jo man tro at jeg ikke har noen sjanse, men prøver en siste gang noen uker senere. Logisk, vel? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nei, unnvikende. Du kommer til å tape henne. 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Takk Lycantrophe. Dette har vært en dialog mellom meg og deg, så ta ikke dette på feil måte, men jeg håpte noen andre kunne ta del i diskusjonen Hvis ikke tolker jeg det som at alle er enig med deg Kan vel spørre deg/andre et siste spørsmål; hvordan gå fram nå? Spørre om hun vil møtes på et bestemt sted kl. XX? Si ifra om at jeg er på utestedet X på lørdag (sender på fredag), og håper jeg ser hun? Spørre om hun vil møte meg der? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har ingen aning - aldri gjort slikt, og jeg er ikke henne. Allikevel ville jeg spurt henne om å møte meg der, ikke bare opplyse om at jeg skulle vært der. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Meh, så du snakker basert på ingen erfaring? For du høres egentlig ut som akkurat det jeg skulle ønske jeg kunne gjøre. Kjøre på, enkelt og greit. Men så enkelt er det ikke, i min og mine venners erfaring. Man må spille spillet riktig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nja, ingen erfaring og ingen erfaring - jeg traff på første forsøk. Men det er ingenting i veien for å prøve og være ærlig - sjansen for at du taper er mindre enn om du "spiller spillet". Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Hadde det vært så, hadde ikke så mange spilt spillet. Du har vel hørt om "The Game" (boken) og PUA? Er en grunn til at disse i dag eksisterer. Forhåpentligvis pga andre grunner enn at mannfolk er kun ute etter sex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei, det er akkurat derfor de eksisterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå