Shushi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Diskusjonen om hvorfor incest er galt og hvorfor folk med arvbare sykdommer som parrer seg ikke er galt - interessant. Dette handler om sosiale normer som er etablert over lang tid av evolusjonen, men som er på en måte utdatert (pga kondomer og fordi man kan lett finne ut om partneren har genetiske sykdommer). Endret 1. oktober 2011 av Shushi Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Incest var jo ganske vanlig før i tiden, i hvert fall i enkelte kulturer, så tviler på at det har så mye med evolusjon å gjøre. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Isåfall er det blant primitive kulturer. Individer som tok del i incest fikk vanligvis dårligere avkom enn folk som ikke tok del i incest, for ikke å snakke om samfunnets syn på å få et inkompetent avkom som kanskje ikke kunne dra sin egen vekt. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tenkte hovedsaklig faraoene i det gamle egypt . Men mulig det kun var et utbredt fenomen blant makthaverne for å holde makten innad i familien. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) ja det er vel sant, men jeg tviler at det var utbredt.. jeg kan ikke mye antropologi. Endret 1. oktober 2011 av Shushi Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ikke glem at evolusjonen har mange blindspor og incest kan vel kalles et av de. Likefremt forekommer det i naturen ganske ofte. Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvis begge likte det og det var helt frivillig, så ser jeg ikke noe galt i det. Sex trenger ikke å være annet enn en fysisk aktivitet for nytelse. For all del, kos dere, men vær forsiktig, å få barn med sin egen søster kan skape en god del problemer. Jeg synes det er interessant at så mange mener at det er galt, men svært få klarer å begrunne det med annet enn at "det er bare galt". Jeg ser de etiske problemene som oppstår, men det må gå an å få en skikkelige diskusjon rundt temaet. Postet av anonym: 511246de6ca8b27b918ed9646916d993 24 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Troll, garantert! 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvisbegge likte det er det bare å gjøre det igjen 7 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Om dere begge likte det og det gikk bra denne gangen så burde dere tenke på følelsene deres til senere. Tror ikke dere vil synes dette er noe å være stolt av senere i livet. For det andre vil det bety trøbbel for dere begge om dette skulle komme ut. Så anbefaler dere å ikke fortsette med tanke på disse potensielle problemene øker for hver gang dere har dere samt at kondom ikke er 100% sikkert. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Hmm incest pluss alkohol sjenking pluss sex med en under den sexuelle lavalder.... Tror du burde gjøre allt for at ikke dette kommer ut, for da blir det trøbbel. Og et lite tips: Det er nok ikke veldig mange foreldrepar som dro på forretningsreise til Tyskland på fredagen som var og som har to barn på 15 og 17 år, så det skal ikke så mye til for foreldrene dine å finne ut dette hvis de ser denne tråden. Endret 1. oktober 2011 av flesvik Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 hallo? ingen som tenker på at hun er under den seksuelle lavalderen og er blitt skjenket alkohol? for all del, dersom dere begge er godt voksne, pul i vei. det er fortsatt ekkelt men da utnytter du ikke ett barn, sant. noen ganger tenker jeg det er noe alvorlig galt med diskusjon.no slik tråden for holde på. jeg blir rett og slett kvalm og noterer meg samtidig brukerene som synes dette er helt a-ok. 2 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Kan se ut som der er busta allerede for internett er en stor greie og noen som kjenner noen som kjenner noen osv. kan ha lest tråden allerede og da blir det røbbel for å si det sånn. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 røbbel blir det alltid 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 hallo? ingen som tenker på at hun er under den seksuelle lavalderen og er blitt skjenket alkohol? for all del, dersom dere begge er godt voksne, pul i vei. det er fortsatt ekkelt men da utnytter du ikke ett barn, sant. noen ganger tenker jeg det er noe alvorlig galt med diskusjon.no slik tråden for holde på. jeg blir rett og slett kvalm og noterer meg samtidig brukerene som synes dette er helt a-ok. Joda, at jenten var ung og drakk alkohol (definer "skjenket"? Det er ikke sagt at gutten ga jenten noe drikke. De fant drikke. Hun drakk. Frivillig, slik jeg tolket det) har blitt nevnt. Jeg tolker det også slik at det eneste du har problemer med i denne saken, er at hun var underårig, siden du sier at dersom begge hadde vært voksne, hadde det ikke vært noen problemer. Personlig er jeg relativt liberal i den politiske verden, såpass liberal at jeg ikke bryr meg om valget, og har aldri stemt i mitt liv, så jeg syntes ikke incest (hater ordet, haha!) ikke er så vanvittig farlig. Trygg incest? Why not? Uff.. 4 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hahaha, fy faen mann! Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 ÆSSJÆÆÆ! Fy faen, din ekling Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Incest var jo ganske vanlig før i tiden Er jo ganske vanlig den dag i dag. Pakistanerne gifter seg jo med sine egne søskenbarn, og får unger i fleng. Legger beslag på 70% av barneavdelingene i Oslo pga fødselsdefekter. 5 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Biologisk, ikke feil med prevensjon. Etisk og moralsk? Konklusjon = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg