Gabriel Shear Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Merket: Plextor Hastighet: 8X Pris (VÆRST AV ALT): 2 300 Er ikke dette overkill? Hadde aldri trodd at en 8X brenner (til og med av Plextor) ville kommet med en så billig pris bare sånn plutselig. Det er jo mange 4x brennere som er dyrere enn denne også. Men finnst det 8X DVD+R plater? Vist ikke, når vil det komme? Noen som vet om noen reviews av denne brenneren. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hvor fant du den / pris? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Søk på prisguiden Multicom - 2299 ITButikken - 2318 Databutikken - 2354 osv, osv.. Får den i hvit/svart i bulk/retail Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Noen som vet om når 8X DVD plater vil komme? Og om det kommer til å hagle inn med 8X DVD-brennere i de nærmeste dager? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Ingen andre produdsenter (som NEC, Sony osv.) har annonsert 8x brenner enda. Dessuten koster f.eks. Sonys 4x +/- brenner over 2000,-, en 8x vil sannsynligvis ligge litt dyrere i pris i hvert fall til og bregynne med. Plextoren er altså et veldig gunstig kjøp. 8x-plater har jeg ikke sett enda, men det kommer nok. Det er allikevel lurt å kjøpe plextoren nå hvis du lurer på å kjøpe dvd-brenner, så slipper du å skifte igjen nå du synes din 4x er for treig. Ny teknologi er sjelden billig. Plextor er sjelden billig. Men her har de visst tatt en skikkelig Ole Brumm Lenke til kommentar
bambam Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jøss, dette var jo litt merkelig. Veldig billig til og være Plextor, og i det hele tatt. Sikker på at dette ikke er en skrivefeil? :o Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jøss, dette var jo litt merkelig.Veldig billig til og være Plextor, og i det hele tatt. Sikker på at dette ikke er en skrivefeil? :o Jeg var innom multicom, og de har jo svart/hvit bulk/retail til 2299/2399, pluss at mange andre butikker har den til omtrent samme pris. Tror ikke det er skriveleif nei Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Plextor ruler jo villt da. både DVD og CD brennerene til Plextor er jo konge. punktum. Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Det er nok ikke en skrivefeil nei. Jeg kjøpte 4x DVD brenneren til Plextor (bare DVD+ R/RW) for en måneds tid siden, og et par uker senere så jeg 8x brenneren i forskjellige webshop'er. Jeg ble....uhm...lettere irritert. Men men, jeg brenner ikke så mange DVD plater at det er noe moment (ennå iallefall). Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Kan ikke hw.no teste denne? Lenke til kommentar
Kleifert Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Savner noen tester ja. Har lurt på samme brenneren selv. Søkte på nettet, men fant ingen reviews. Har nok ikke kommet i butikkene ennå. Et lite men... Bare 2 Mb bufferminne. Mange 4X brennere har 8Mb som standard. Hvorfor har Plextor spart inn på denne biten. Jeg betaler gjerne et par hundrelapper ekstra for 8Mb bufferminne. JA, jeg savner en test . Kleif, OFF Lenke til kommentar
egils Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det er en som har fått tak en allerede https://prisguiden.no/vis_produkt.p...id=8663&id=3800 Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 HAHA. Det stod jo INGEN ting om at den brente KUN + (PLUSS) cder i 8X speed før nå litt tilbake!! Da er jo ikke dette en spesielt bra brenner likevle!! Da venter jeg heller til det kommer 8X i minus format. Minus formatet er og blir det revolutionerende formatet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå