Gå til innhold

Morrowind Main Quest

Anbefalte innlegg

Heisann!

Begynte på Morrowind for noen dager siden, og har hatt det par poster om dette. Har akkurat blitt Master i Fighters' Guild, og kastet meg over Main Questen i natt. Klokken 05:et-eller-annet kom jeg over et problem med at en "person" ikke er der han skal være ifølge denne walkthrough'en. Grunnen til at jeg brukte denne walkthroughen er fordi jeg ikke fant det ut bare ved å se i Journalen.

Er det noen som vet hvor jeg kan finne den godeste Hassour Zainsubani? Han skal visstnok være i Ald Skar Inn i Ald'ruhn, men der finner jeg ham ikke. Har spurt rundt, og han skal visstnok lese nede under baren, men der er han ikke! (Fant de tre bøkene hans).

Med vennlig hilsen en ny RPG-spiller som står fast i Morrowind :)

PS! Prøve også å skrive

PlaceAtPC "hassour zainsubani", 1, 20, 1

, siden det var det man skulle hvis han ikke var der sto det,

men det hjalp ikke noe :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du sjekka ned trappa som er tell høyre av han selgern i ald skar? Det er der han skal verra, jeg merka ikke det stedet før jeg lette ganske godt ihvertfall.

Hmmm...får sjekke det, må bare ta en match i CM4 og sette opp frispark/straffe/kaptein. :smile:

Håper jeg har oversett det stedet, og at jeg bare kan tusle inn der nå, selv om jeg er laaaaangt borte (holder på å utrydde Dark Brotherhood, selv om jeg ikke finner noen leder der)

Lenke til kommentar

Fant det ut nå. Var faktisk en trapp jeg hadde oversett! :roll:

Noen som vet om det skjer noe spesielt etter man har drept lederen av Dark Brotherhood? Drepte han for 10-15 min siden, og plukket opp en kontrakt hvor det sto at H. hadde hyret dem for å drepe meg. Men hvordan finner jeg ut dette videre tro?

Lenke til kommentar

er jo en viss konge som har hatt litt å gjøre med de karene der, men blir ingen belønning utenom å slippe at de kommer stormende mot deg når du tar deg en pause. Var egentlig greit å få de av og til. Selge rustning og våpen ga litt penger i kassa. Tusla forresten lenge rundt med den rustningen til jeg gikk over til mer heavy duty (daedra og litt annet snacks)

når du kommer over et vist nivå (husker ikke hvor høyt) slipper du de da og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...