Bykatt Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 This is England too En kontrast til de to forrige bildene. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Flott komponert og nydelige farger den siste der Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kul den siste der, ser ut som kompen er optimal med tanke på å "skjule" forstyrrelsene. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Hyggelig at dere holder koken med kommentarer! Heia England A true believer. Flott komponert og nydelige farger den siste der Takk. Merkelig sak, det der. Men flott på en litt sær måte, synes jeg. Kul den siste der, ser ut som kompen er optimal med tanke på å "skjule" forstyrrelsene. Takk, det var litt tricky å få vekk alle menneskene, jeg tok flere bilder, og crop-et i etterbehandlingen. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Hjemme best Det er ofte potespor i snøen på vinteren rundt der jeg bor, men i dag var det noen merkelige, men koselige spor i regnvannet... Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Mange fine bilder fra England Bykatt Virker som du har funnet en uovertruffen kombo når det gjelder utstyret med tanke på vekt og størrelse. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 All things England Ja typisk engelsk Old-Tech. Morsomt med kontrasten til noe som ser High-Tech ut på siste bilde. Hjemme best bilde likte jeg særdeles godt! Herlig minimalisme! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Mange fine bilder fra England Bykatt Virker som du har funnet en uovertruffen kombo når det gjelder utstyret med tanke på vekt og størrelse. Takk! Må innrømme at 25mm er i overkant stor og tung når man reiser kun med håndbagasje og i tillegg skal ha med skift, toalettsaker og PC. Neste gang blir det 20mm! All things England Ja typisk engelsk Old-Tech. Morsomt med kontrasten til noe som ser High-Tech ut på siste bilde. Hjemme best bilde likte jeg særdeles godt! Herlig minimalisme! Flott at du så kontrasten mellom det jeg ønsket skulle fremstå som tradisjonell engelsk stil og sånn nymoderne greier. Du kan gjerne få låne en katt til å lage flotte spor hos deg også! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Garderoben Jeg kom over garderoben til gymsalen på skolen der jeg var på loppis i dag. Det kalde, nakne inntrykket bragte frem minner, og jeg må si at jeg er glad for at jeg aldri mer skal ha en skolegymtime igjen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ja, den så skikkelig trist ut....fint å dokumentere slikt med et bra bilde Lenke til kommentar
Epp Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Du kan gjerne få låne en katt til å lage flotte spor hos deg også! Katter er bare greit utendørs Vi har kattealergi og ei på 2 mnd i huset så ingen katter vil komme over dørterskelen Likte stemninga i garderobe bilde! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Herlige farger i garderobebildet. Lyset er spot on også. Stemningsfullt bilde! Bra! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Henger meg på godordene om garderoben, passe trist med den kjølige blåtonen. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Flott dokumentarbilde. Trangt, kaldt og trist. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja, den så skikkelig trist ut....fint å dokumentere slikt med et bra bilde Takk for ros for et trist bilde! Katter er bare greit utendørs Vi har kattealergi og ei på 2 mnd i huset så ingen katter vil komme over dørterskelen Likte stemninga i garderobe bilde! Katteallergi er kjedelig. Takk for ros for garderobebildet. Herlige farger i garderobebildet. Lyset er spot on også. Stemningsfullt bilde! Bra! Takk. Henger meg på godordene om garderoben, passe trist med den kjølige blåtonen. Takk! Flott dokumentarbilde. Trangt, kaldt og trist. Takk! Flere enn meg som har traumatiske minner fra skolegym-garderoben, da... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Fernsehturm I gamle dager hadde man fjernsynstårn... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Unter der Weltzeituhr Møte under verdensklokken. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Fernsehturm Unter der Weltzeituhr Liker den strenge komposisjonen av Fernsehturm. Fantastisk hvordan du fikk fanget både barnet og kjæresteparet under klokka! Likte det veldig mye! Fortsett slik! Her i Bergen er det mye å ta bilde av, men sliter med tida. Var innom et par fotobutikker for å kjøpe en monopod og en "bønne"-pod for det blir fort mørkt etter jeg er ferdig med kurset. Skal få lagt ut bilder så fort jeg får tid til å prosessere dem på min trege laptop med ikke oppdatert kalibret skjerm. Gikk glipp av et virkelig Kodak-moment i går. Jeg tok med en "&/#%/&"%¤ kopp kaffe da jeg gikk fra hotellet og klarte ikke å bli kvitt den da jeg trengte begge hendene til kamera. Utolig deilig med å ha DP1s og DP2. Får dem fint i lomma. Nikon med 50mm blir ikke tatt med så mye... Endret 25. oktober 2011 av Epp Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Fernsehturm Unter der Weltzeituhr Liker den strenge komposisjonen av Fernsehturm. Fantastisk hvordan du fikk fanget både barnet og kjæresteparet under klokka! Likte det veldig mye! Fortsett slik! Her i Bergen er det mye å ta bilde av, men sliter med tida. Var innom et par fotobutikker for å kjøpe en monopod og en "bønne"-pod for det blir fort mørkt etter jeg er ferdig med kurset. Skal få lagt ut bilder så fort jeg får tid til å prosessere dem på min trege laptop med ikke oppdatert kalibret skjerm. Gikk glipp av et virkelig Kodak-moment i går. Jeg tok med en "&/#%/&"%¤ kopp kaffe da jeg gikk fra hotellet og klarte ikke å bli kvitt den da jeg trengte begge hendene til kamera. Utolig deilig med å ha DP1s og DP2. Får dem fint i lomma. Nikon med 50mm blir ikke tatt med så mye... takk, takk. Jeg har faktisk aldri sett en DPX. Kanskje like greit å ikke nære utstyrsmanien min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå