Bykatt Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvor mange katter? Hvor mange katter i bildet? :!: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det kan jeg ikke si, men det var veldig fine grå-toner... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg ser ihvertfall 2. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg ser også 2. Forøvrig fin filmaktig korn i dette. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvor mange katter? Hvor mange katter i bildet? :!: Ingen. Vel, det er en metall-katt og en hund. Så ingen levende katt... Igjen bra fangst! Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Flott bilde og skarpt katt. Fine fargetone av svart/grått hvitt her. Åsså er det 2 katter - selve pusen og en smykkepus ellerno.. Aner man en skyggepus i bakgrunnen? Endret 17. oktober 2011 av Jann. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Åsså er det 2 katter Mulig, jeg syns bare den nesa så noe forvokst ut til å være katt... Får vente på fasitten... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Takk for engasjementet. Det er bare en katt. Det andre er jo et smykke! Det kan jeg ikke si, men det var veldig fine grå-toner... Takk! Jeg ser ihvertfall 2. Jeg ser også 2. Forøvrig fin filmaktig korn i dette. Takk! Ingen. Vel, det er en metall-katt og en hund. Så ingen levende katt... Igjen bra fangst! Takk. Flott bilde og skarpt katt. Fine fargetone av svart/grått hvitt her. Åsså er det 2 katter - selve pusen og en smykkepus ellerno.. Aner man en skyggepus i bakgrunnen? Skyggepusen er skyggen av pusen man ser. Men morsomt at du observerte den. Du har rett, det kunne ha vært en katt til. Mulig, jeg syns bare den nesa så noe forvokst ut til å være katt... Får vente på fasitten... Du var nærmest, du forsto trikset med smykket. Og katten min likner en hund i det utsnittet. Hun har en usedvanlig kraftig snute til katt å være. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Du var nærmest, du forsto trikset med smykket. Og katten min likner en hund i det utsnittet. Hun har en usedvanlig kraftig snute til katt å være. Pleier hun å bokse litt på fritida Er det samme katt som på de andre bildene? Endret 18. oktober 2011 av Epp Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Pleier hun å bokse litt på fritida Er det samme katt som på de andre bildene? Hun bokser ikke, men er tøffere enn toget. Jeg har nå to katter, og har vel tatt bilder av begge under oktoberfesten. Hadde en til før som også er flittig fotografert tidligere, som var svært fotogen, men hun døde i våres. Chili Oil Nok et cafè-besøk... Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Mye flott bokeh og farger her katt! Skarpt og fintfint også. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jann sier akkurat det Jan skulle si M.a.o. fint! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Lekre farger, delikat... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Beklager sent svar, er i England igjen, og tett program. Lite tid til Internett og fotografering. Mye flott bokeh og farger her katt! Skarpt og fintfint også. Tak-tak. (En k for Jan med en n). Jann sier akkurat det Jan skulle si M.a.o. fint! Takk-takk. (To k-er til Jann med to n-er). Lekre farger, delikat... Takk. Morsomt at jeg brukte samme ord "delikat" om ditt bilde. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 All things English I Er det bare meg, eller er dette et hotellrom som bare kunne ha vært i England? Sjekk teppet... All things English II Peis er Storbritannia i ett ord for meg... Stor, upraktisk, stygg -- og deilig varm... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det er ikke bare deg - det er slik engelske hotell skal være. Minner meg om begge hotellene jeg har bodd på i Reading. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har nok rette stilen det der ja... Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Veldig Stilfullt å flott di siste 2 her - liker Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ikke bare England, du kan regne inn Irland også Helt typisk ja! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Det er ikke bare deg - det er slik engelske hotell skal være. Minner meg om begge hotellene jeg har bodd på i Reading. Har nok rette stilen det der ja... Veldig Stilfullt å flott di siste 2 her - liker Mer karakteriske enn direkte vakre, men takk! Ikke bare England, du kan regne inn Irland også Helt typisk ja! Jeg har aldri vært i Irland, men jeg tror deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå