RandiA Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Tok av litt av fargetemperaturen jeg: Lenke til kommentar
Epp Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Tok av litt av fargetemperaturen jeg: Likte originalen bedre. Er litt mer Bykatt over bilde da. RandiA, prøv å vri den noe mer mot blått, det ble litt lite endring. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Tror nok at fargetempen i RandiA's forslag er OK, men fargemetningen bør økes for å frem gløden. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Liker ikke øl, men dette ser faktisk godt ut Litt gulstikk er nevnt, ikke uvanlig i slikt lys, passer egentlig til motivet. Takk, takk! Tok av litt av fargetemperaturen jeg: Klarer ikke å se det som ligger i spoiler, PC-en jeg sitter på har en eldre versjon av IE, og oppdaterer jeg, blir jeg vel skutt... Likte originalen bedre. Er litt mer Bykatt over bilde da. RandiA, prøv å vri den noe mer mot blått, det ble litt lite endring. Takk! Litt bom hører med! Tror nok at fargetempen i RandiA's forslag er OK, men fargemetningen bør økes for å frem gløden. Jeg får se hva jeg får til i Lightroom når jeg kommer meg hjem. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Frimley Hall Gammelt engelsk gods gjort om til hotell. Passe skummelt på kveldstid. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Kjempeflott, det siste der.... Lenke til kommentar
Epp Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Frimley Hall Gammelt engelsk gods gjort om til hotell. Passe skummelt på kveldstid. Meget bra farger sort hvitt bilde! Er det et slikt typisk engelsk hotell med peisestue med store dype stoler hvor en kan nyte "en" pint med ei god bok? Likte godt komposisjonen! Endret 11. oktober 2011 av Epp Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Hva sjedde? Satt å sku kommenter et flott bilde av frogneparken, men det forsvant. Men dette var også flott. Synes du har fått frem ei fin og litt små skummel stemning. Endret 11. oktober 2011 av Rmatt Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Kjempeflott, det siste der.... Takk, takk! Sannsynligvis lettere å gjøre svart-hvitt-konverteringer med nåværende verktøy. Meget bra farger sort hvitt bilde! Er det et slikt typisk engelsk hotell med peisestue med store dype stoler hvor en kan nyte "en" pint med ei god bok? Likte godt komposisjonen! Takk. Peisen er riktignok i resepsjonen og puben en liten krok på vei til restauranten. Men her er det saler med blomstertapet, vegg-til-vegg-tepper og billedvev på veggene. Massiv mørk eik i møblement og i reisverk. Skal se om jeg klarer å rote hodet mitt tidlig nok ut på fotoekspedisjon imorgen til å klare å få et bilde av selve hotellet. Hva sjedde? Satt å sku kommenter et flott bilde av frogneparken, men det forsvant. Men dette var også flott. Synes du har fått frem ei fin og litt små skummel stemning. Takk og takk. Hender meg i blant også når jeg svarer på tråder. Siden henger seg liksom. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Maksimalisme Minimalisme har vært trend i Norge en stund. Her et bilde fra hotellet jeg bor på. De kjører maksimalisme-stilen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det så stemningsfullt ut Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Klarer ikke å se det som ligger i spoiler, PC-en jeg sitter på har en eldre versjon av IE, og oppdaterer jeg, blir jeg vel skutt... Jeg har IE9, får ikke sett spoiler der heller. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Det så stemningsfullt ut Her er det fullt av stemning, ja. Klarer ikke å se det som ligger i spoiler, PC-en jeg sitter på har en eldre versjon av IE, og oppdaterer jeg, blir jeg vel skutt... Jeg har IE9, får ikke sett spoiler der heller. IE-bug? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Engelskmennene er gode på pompøst. Nydelig s/h utgave av Frimley Hall - helt klart et sted jeg kunne tenkt meg å tilbringe litt tid. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Engelskmennene er gode på pompøst. Nydelig s/h utgave av Frimley Hall - helt klart et sted jeg kunne tenkt meg å tilbringe litt tid. Takk, takk! Hyggelig sted, men litt kjedelig i lengden. Gammel venn Kjær gammel venn. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kjær gammel venn. En favorittbutikk innen kaffe? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Og der var det mye fristende.... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 En favorittbutikk innen kaffe? Ja. Og der var det mye fristende.... Starbucks ser kanskje ikke så fristende ut, men smaken? Ingen over, ingen ved siden av. Jeg klarte å trykke i meg en Frappuccino. Med karamell. Og krem. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Starbucks ser kanskje ikke så fristende ut, men smaken? Ingen over, ingen ved siden av. Jeg klarte å trykke i meg en Frappuccino. Med karamell. Og krem. Har vært på Starbucks en gang, men ble skuffet. Var vel litt for bortskjemt med Dromedar på Bakklandet i Trondheim. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det var et fint situasjonsbilde fra kaffesjappa. Hvor er dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå