DiscoKetchup Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Kjempefin silhuett (til og med fått med en tronende måke) og fabelaktig tesktur i steinene! Må rose gårsdagens også – fint utsnitt og mye kattepersonlighet. Det ser ut som den forstår hva du holder på med. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Så det på Flickr...og dette var kjempeflott Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 2 fine bilder på rad, katten og parken. Fine linjer og silhuetter, spesiell men effektfull fargetone i det siste. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Regnfull dag i Frognerparken Smukt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Regnfull dag i Frognerparken Det er akkurat slik det var i dag - bra fanget. Her passer etterbandlingen ekstra godt. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Kjempekoselig med kommentarer! Kjempefin silhuett (til og med fått med en tronende måke) og fabelaktig tesktur i steinene! Må rose gårsdagens også – fint utsnitt og mye kattepersonlighet. Det ser ut som den forstår hva du holder på med. Imponerende at du så måken. Så det på Flickr...og dette var kjempeflott Takk, takk. 2 fine bilder på rad, katten og parken. Fine linjer og silhuetter, spesiell men effektfull fargetone i det siste. Takk! Smukt Takk! Det er akkurat slik det var i dag - bra fanget. Her passer etterbandlingen ekstra godt. Jeg la merke til at vi hadde en felles forståelse av den naturlige tittelen på bildene våre fra i går... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Den katten er litt småskummel spør du meg. Det ser ut som den planlegger sitt neste, litt ondskapsfulle trekk. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Pus er skummel på bildet fordi hun irritert fordi jeg plasserer et kamera 17cm fra ansiktet hennes. Katter lar seg heldigvis bestikke av rosende omtale, kos og gjerne litt tunfisk. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Søt blomst på 7., men i hagen min er det blomster som enda ikke har tatt hintet om at det er kaldt Fin farge på øyet til katten, skarpheten sitter akkurat der den skal. Frognerparken gir en fin dyster stemmning som vel passer bra til været og årstiden Bra utsnitt Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Pub-liv Publiv et sted i England. Jeg har ikke Lightroom tilgjengelig samt har dårlig skjerm, så si gjerne i fra hvis noe er helt "off". Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Stemning der...er du ute og reiser nå da... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Tipper at bykatten er ute å reiser, ja. Er gjerne det når man er på pub i England. Godt stemningsbilde, men muligens noe gulgrønt? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja, hun er vel det...men hun var jo i Frognerparken i går :!: :!: ..vel, det går da ganske kvikt å fly.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er i England, ja, fløy i ettermiddag. Tar gjerne i mot tips hvordan jeg kan fikse på bildet i Photoshop. Savner Lightroom. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Liker Photoshop jeg, har bare 7.0 da, men den greier seg lenge. Hva vil du gjøre da? Fargen? Image, justeringer, automatisk farge? Jeg bruker et sett oppgaver jeg har laget en Prosedyre på (Nivåer, Kulør/metning og Unsharp mask - bruker som oftest ikke mer) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har ikke oversikt over mulighetene i ekte Photoshop, kun Elements. Men muligens denne artikkelen har noen tips. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er i England, ja, fløy i ettermiddag. Tar gjerne i mot tips hvordan jeg kan fikse på bildet i Photoshop. Savner Lightroom. Du trenger ikke fikse noe, bare sende øla over til gamle landet Likte pub-fargen, jeg. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Liker Photoshop jeg, har bare 7.0 da, men den greier seg lenge. Hva vil du gjøre da? Fargen? Image, justeringer, automatisk farge? Jeg bruker et sett oppgaver jeg har laget en Prosedyre på (Nivåer, Kulør/metning og Unsharp mask - bruker som oftest ikke mer) Tror det er fargetemperaturen som er feil. Heter det mon tro? Nevnte jeg at jeg savner Lightroom? Har ikke oversikt over mulighetene i ekte Photoshop, kun Elements. Men muligens denne artikkelen har noen tips. Takk! Jobb-PC-en min sensurerer bildene på siden. Grrr. Jeg er i England, ja, fløy i ettermiddag. Tar gjerne i mot tips hvordan jeg kan fikse på bildet i Photoshop. Savner Lightroom. Du trenger ikke fikse noe, bare sende øla over til gamle landet Likte pub-fargen, jeg. Takk! Problem løst! Ølen beholder jeg! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Liker ikke øl, men dette ser faktisk godt ut Litt gulstikk er nevnt, ikke uvanlig i slikt lys, passer egentlig til motivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå