Jan R. Halvorsen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Enkelt og pent, har ikke noe mer glupt å si. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Flott innramming nede og til høyre Fint å kunne ane hva bakgrunnen er.. Gir balanse i bildet. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Enkelt og pent, har ikke noe mer glupt å si. Hehe, det behøver ikke være glupt for at det skal være hyggelig å høre! Takk! Flott innramming nede og til høyre Fint å kunne ane hva bakgrunnen er.. Gir balanse i bildet. Takk! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har nok et latinsk navn ja...men uvisst å si hvilken art det er fra det lille bildet, men det hører helt sikkert til Poaceae (Gramineae) familien (gressfamilien), og det er minst 160 arter å velge i her. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Fin pus - en fornøyd stemning. Liker også det kalde strået - forteller om vinteren som er på vei.. Et topp objektiv - kongenormalen for speilløse crophus. Nesten grunn i seg selv til å kjøpe inn 43. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Fin pus - en fornøyd stemning. Liker også det kalde strået - forteller om vinteren som er på vei.. Et topp objektiv - kongenormalen for speilløse crophus. Nesten grunn i seg selv til å kjøpe inn 43. Takk, takk! Objektivet er en noe helt spesielt. Jeg må si at det er uvant å fokusere manuelt, men det gir en helt annen kontakt med motivet, for å snakke (skrive) med store ord. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Se opp! På gatenivå er det en stygg kjedebutikk. Ser man opp, ser man interessante dekorasjoner på bygget. 4 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det så modernistisk ut...flott sølv-farge. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jepp, mange arkitektoniske perler, hvis man gidder og løfte hode litt opp over gateplan Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har formodentlig gått forbi der drøssevis av ganger. Men det var mer struktur og tredimensjonalitet her enn jeg kan huske å ha lagt merke til. Det er vel det som er problemet, man legger ikke merke til det som er rett foran ansiktet. Hvis man ikke er fotograf da. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Det så modernistisk ut...flott sølv-farge. Litt etterbehandlet også forsåvidt. Jepp, mange arkitektoniske perler, hvis man gidder og løfte hode litt opp over gateplan Nettopp! Jeg har formodentlig gått forbi der drøssevis av ganger. Men det var mer struktur og tredimensjonalitet her enn jeg kan huske å ha lagt merke til. Det er vel det som er problemet, man legger ikke merke til det som er rett foran ansiktet. Hvis man ikke er fotograf da. Bygget ligger der til høyre når man går fra Karl Johans gate til Stortorget. Man ser verden annerledes med et kamera, er nå min påstand. Selv oss amatører. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Kattøye Objektiv som går nært. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det var en interessant vinkling ...fint med værhårene (eller hva de nå heter) Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Heh, måtte se etter to ganger for å se at det var et katteøye... Veldig originalt portrett ja Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kattøye Objektiv som går nært. Likte bevegelsen og mangel på skarp fokus i bilde. Meget bra Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Saftig nærgrense på den Noktonen. Nå spørs det hvor sunt der å gå _for_ nært da. Litt avhengig av motivet, kan det gå på helsa løs. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Det var en interessant vinkling ...fint med værhårene (eller hva de nå heter) Jeg tror jeg har fotografert kattene mine fra alle mulige vinkler, dette blant de mer sære. Og ja, det heter værhår! Heh, måtte se etter to ganger for å se at det var et katteøye... Veldig originalt portrett ja Takk. Katten er i seg ganske original. Likte bevegelsen og mangel på skarp fokus i bilde. Meget bra Takk. Mangel på skarp fokus var ikke helt tilsiktet, men jeg synes selv det fungerer. Saftig nærgrense på den Noktonen. Nå spørs det hvor sunt der å gå _for_ nært da. Litt avhengig av motivet, kan det gå på helsa løs. Hehe. Jeg tror det skal litt til før denne katten reagerer på vold. Men i prinsippet enig. Man skal ha respekt for nærgrensene til både mennesker og dyr! -Hørte du det, Kaian? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Forventninger Store forventninger... Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Dekket på til to... Forventninger til mat? drikke? ... hmmm Herlig bilde forøvrig Endret 5. oktober 2011 av Epp Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vet ikke hvor godt jeg liker grønnskjæret. Men du har fått en enkel og god komposisjon. Ser at det er store forventninger, lurer på til hva... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå