RandiA Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det har jeg ikke sett...interessant minnesmerke.. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 God etterbehandling. Ga stemningen et løft. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Utenfor Markveien 67 Meget vellykket. Vet ikke om jeg tør å vise frem min versjon nå Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Det har jeg ikke sett...interessant minnesmerke.. Det er altså samme serie og kunstner som har laget dem jeg tok bilde av i Berlin. Finnes over hele Europa, men jeg tror Oslo er eneste by i Norge som er med på dette. God etterbehandling. Ga stemningen et løft. Takk! Hele prosjektet har jo en spesiell stemning, så det gjelder å finne rett balanse av respekt og kreativitet. Meget vellykket. Vet ikke om jeg tør å vise frem min versjon nå Go, Tomsi, go! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Veldig mye flott! En herlig fest hittils Skal jeg trekker frem noen favoritter må det bli: Cubus med rariteter, kattepus vidåpen, stemning ved Frimley Hall, særheten ved 17. oktober og minnesteinene i Markveien. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Veldig mye flott! En herlig fest hittils Skal jeg trekker frem noen favoritter må det bli: Cubus med rariteter, kattepus vidåpen, stemning ved Frimley Hall, særheten ved 17. oktober og minnesteinene i Markveien. Takk! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Er du ferdig? Katter deler av natur ikke med hverandre... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 He,he...godt oppdratt de der da. Talende bilde Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 De er godt oppdratt av hverandre. Det lar seg ikke gjøre for et menneske å oppdra en katt. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Oktober papirversjonen Kvitteringer fra reisene mine i løpet av oktober, som jeg må gjøre reiseregninger for. Og med det var oktoberfesten over. Et bilde hver dag, påmeldt som pingle, og jeg har faktisk ikke hatt 25mm av kameraet hele oktober. Noen nødløsningsbilder, men færre enn fryktet. Jeg har lært meg å bli komfortabel med manuell fokusering i løpet av oktober, og nyter kontrollen over hvor fokus skal sitte. Og Voigtländeren er fantastisk sjarmerende, MEN det er stort, klumpete og tung i håndbagasjen. Aldri mer oktoberfest med Voigtländeren hvis jeg har mange reisedøgn planlagt... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Fin avslutning, Bykatt..du har greid det tross all reisingen, eller kanskje takket være det...for du har jo funnet mange spennende og varierende motiver. Takk for hyggelig følge. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Meget severdig og bra fest! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 17. Oktober: Særdeles uvanlig katteutsnitt. Men effektfullt. Fokus ligger på smykket, men vi mer enn aner hva som troner over. 20. Oktober: Peis ja. Diger som en mammut, og umiskjennelig stedsriktig. 21. Oktober: Hva i all verden er det der laget av tro? Kledelig S-form og spennende farger. 22. Oktober: Sikkert greit å komme hjem igjen til slike spor. Minimalistisk både i form og farge. 23. Oktober: Grøss. Har tilbrakt noen timer i diverse triste garderober, og denne er ikke det spor bedre. 24. Oktober: Jeg har vært et stykke unna å få til et såpass bilde av det fjernsynstårnet, selv om jeg har vært der noen ganger. Ganske høyt oppi der... 27. Oktober: Nå forstår jeg hvorfor du skulle bort i Markveien på minitreffet. Sterke saker (og fin avstemt diagonal). 29. Oktober: Og der har vi de i Markveien ja. Også disse veldig flott gjengitt. 30. Oktober: Enig med Randi, talende... Du har stått på bra med Voigtländeren, sjarmerende objektiv i gode hender... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 k.n.b er flink til å oppsummere. Kort sagt: Flott fest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå