Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - Bykatt - Voigtländer 25mm f/0.95 Nokton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jeg ikke sett...interessant minnesmerke..

Det er altså samme serie og kunstner som har laget dem jeg tok bilde av i Berlin. Finnes over hele Europa, men jeg tror Oslo er eneste by i Norge som er med på dette.

God etterbehandling. Ga stemningen et løft.

Takk! Hele prosjektet har jo en spesiell stemning, så det gjelder å finne rett balanse av respekt og kreativitet.

Meget vellykket. Vet ikke om jeg tør å vise frem min versjon nå ;)

Go, Tomsi, go! :yes:

Lenke til kommentar

Oktober papirversjonen

P1040130-S.jpg

Kvitteringer fra reisene mine i løpet av oktober, som jeg må gjøre reiseregninger for. :hrm:

Og med det var oktoberfesten over. Et bilde hver dag, påmeldt som pingle, og jeg har faktisk ikke hatt 25mm av kameraet hele oktober. Noen nødløsningsbilder, men færre enn fryktet.

Jeg har lært meg å bli komfortabel med manuell fokusering i løpet av oktober, og nyter kontrollen over hvor fokus skal sitte. Og Voigtländeren er fantastisk sjarmerende, MEN det er stort, klumpete og tung i håndbagasjen. Aldri mer oktoberfest med Voigtländeren hvis jeg har mange reisedøgn planlagt...

Lenke til kommentar

17. Oktober: Særdeles uvanlig katteutsnitt. Men effektfullt. Fokus ligger på smykket, men vi mer enn aner hva som troner over.

20. Oktober: Peis ja. Diger som en mammut, og umiskjennelig stedsriktig.

21. Oktober: Hva i all verden er det der laget av tro? Kledelig S-form og spennende farger.

22. Oktober: Sikkert greit å komme hjem igjen til slike spor. Minimalistisk både i form og farge.

23. Oktober: Grøss. Har tilbrakt noen timer i diverse triste garderober, og denne er ikke det spor bedre.

24. Oktober: Jeg har vært et stykke unna å få til et såpass bilde av det fjernsynstårnet, selv om jeg har vært der noen ganger. Ganske høyt oppi der...

27. Oktober: Nå forstår jeg hvorfor du skulle bort i Markveien på minitreffet. Sterke saker (og fin avstemt diagonal).

29. Oktober: Og der har vi de i Markveien ja. Også disse veldig flott gjengitt.

30. Oktober: Enig med Randi, talende...

Du har stått på bra med Voigtländeren, sjarmerende objektiv i gode hender...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...